برزعلی رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان در آئین تکریم فرماندهان و مسئولان جهادسازندگی :افتخار داریم که لقب سنگر سازان بی سنگر توسط امام خمینی (ره) به جهادگران داده شد

کدخبر:۶۴۸۰۶

البرزگلستان /برگزاری جلسه دیداروتکریم فرماندهان ومسؤولان جهاد سازندگی استان گلستان

همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس و به منظور تکریم و تجلیل از فرماندهان و مسوولان جهادسازندگی استان با حضور دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان، حجت الاسلام سائری مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، معاونین، مدیران، روسای ادارات جلسه ای ۷ مهرماه در محل سالن قدس سازمان برگزار شد.

در این نشست دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به نقش سنگر سازان بی سنگر در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:

افتخار داریم که لقب سنگر سازان بی سنگر توسط امام خمینی (ره) به جهادگران داده شد.

وی افزود: جهاد سازندگی تحقق یکی از مهم‌ترین هدف‌های انقلاب بود جهادگران خدمت رسانی به روستائیان و محرومان و عمران و آبادی نقاط دور دست کشور را به عهده گرفتند.

دکتر برزعلی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه جهادسازندگی یکی از ارکان دوران دفاع مقدس بود گفت: در نظر داریم با راه اندازی موزه گرامیداشت جهادگران و سنگرسازان بی سنگر، یاد و نام و خاطره ی ایثارگری های این دلاوران را گرامی بداریم.

در ادامه حجت الاسلام سائری مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان گفت: جهاد سازندگی در طول هشت سال دفاع مقدس با کسب عنوان « سنگرسازان بی سنگر » از سوی امام (ره) برگ زرینی را در تاریخ پر افتخار جهاد سازندگی رقم زده است.

وی افزود: جهادسازندگى همراه با مردم و در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهورى اسلامى ایران از اولین‏ روزهاى هجوم عراق به خاک میهن اسلامی، از آب و خاک و حیثیت اسلامی ایران دفاع کرد.

در پایان این نشست هر یک از مسوولان و فرماندهان دفاع مقدس به تشریح مشکلات سنگرسازان بی سنگر استان و لزوم رسیدگی به مشکلات ایشان پرداختند.

 

(تهیه خبر:مسلم افتخاری)

 

 

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۹ ب.ظ

دیدگاه