سیدعلی مهاجرمعاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شهرستان کردکوی : صداقت در گفتار ، در ارائه گزارش عملکرد ، همواره مورد تاکید و توجه دولت است

کدخبر:۶۳۹۹۷

البرزگلستان/

‍ ‍ صداقت در گفتار در ارائه گزارش عملکرد مورد تاکید دولت مردمی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان کردکوی :
🔸صداقت در گفتار ، در ارائه گزارش عملکرد ، همواره مورد تاکید و توجه دولت مردمی بوده است و با این نگاه و رویکرد ، آمار پروژه هایی که کاملا آماده ی بهره‌برداری و یا آغاز عملیات اجرایی هستند ، به اطلاع مردم رسیده است.
پروژه‌های آمده ی بهره‌برداری یا کلنگ زنی بوده اند که به دلایلی چون عدم تامین کادر و پرسنل و یا عدم تجهیز کارگاه از لیست پروژه‌های هفته دولت حذف شده اند چون بنای ما صداقت و احترام به مردم است.
مطمئنا اگر مردم دلسوزی ، صداقت و سخت کوشی مسئولان را ببینند پای کار و در صحنه خواهند بود و اگر عدم همراهی مردم را ملاحظه کردیم باید به خود رجوع کنیم که چرا اعتماد مردم سلب شده است.
یکی از اضلاع مهم نظام اسلامی مردم هستند ، در ضلع دیگر نیز کار گزاران نظام هستند که آن هم با انتخاب و اعتماد مردم شکل گرفته اند و ما باید در پاسخ به اعتماد مردم ، با اعتقاد ، اخلاق مداری و رفتار درست اسلامی خدمت گذار آنها باشیم.
اگر قرار است اتفاق بهتری رقم بخورد باید تک تک ما با تلاش و کوشش ، توکل و توسل ذیل توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای پیشرفت میهن اسلامی گام برداریم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۰ ق.ظ

دیدگاه