‍ زنگنه مدیر بنیادمسکن کردکوی خبر داد: افتتاح و کلنگ زنی ۲۱۴ میلیارد تومان پروژه عمرانی در روستاهای کردکوی/اجرای طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهری آغاز می‌شود

کدخبر:۶۰۵۱۱

البرز گلستان/

‍ مدیر بنیادمسکن کردکوی:

افتتاح و کلنگ زنی ۲۱۴ میلیارد تومان پروژه عمرانی در روستاهای کردکوی/اجرای طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهری آغاز می‌شود

آقای زنگانه از افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بنیادمسکن شهرستان کردکوی با اعتبار بیش از ۲۱۴ میلیارد تومان خبر داد که با بهره برداری از آنها ۶ هزار و ۵۸۳ خانوار روستایی از خدمات آن برخوردار می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی بنیادمسکن انقلاب اسلامی گلستان، هدایت زنگانه با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۲۱۴ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان پروژه عمرانی در قالب ساخت مسکن و اجرای طرح‌های هادی اظهار کرد: از این تعدد ۱۶۱ میلیارد و ۹۰۶ میلیون تومان از پروژه‌ها قابل کلنگ زنی و ۵۲ میلیارد و ۲۵۹ میلیون تومان از پروژه‌ها نیز به بهره برداری می‌رسد.

مدیر بنیادمسکن کردکوی گفت: در دهه حساب ۱۰۰ امسال ساخت ۵۰۵ واحد مسکونی در راستای طرح نهضت ملی مسکن و در قالب بهسازی بافت فرسوده، مسکن محرومان و جوانان با اعتبار ۱۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

وی افزود: همچنین ۲۳۵ واحد مسکونی در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

زنگانه اعلام کرد: در این دهه، ۷۴ پروژه عمرانی در قالب طرح هادی شامل جدول گذاری، بهسازی معابر، آسفالت خیابان‌ها و غیره با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان در ۱۹ روستای شهرستان کردکوی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

وی توضیح داد که ۴۳ پروژه عمرانی در ۱۳ روستا با اعتبار ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان کلنگ زنی می شود و ۳۱ پروژه نیز با ۵ میلیارد و ۲۵۹ میلیون تومان در ۶ روستا آماده بهره برداری است.

مدیر بنیادمسکن کردکوی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهری نیز در دهه حساب ۱۰۰ امسال با کلنگ زنی ۸ واحد مسکونی با ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار، آغازمی‌شود.

همچنین در این ایام ۱۳۵ جلد سند مالکیت نیز تحویل مردم  بدهد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴ ق.ظ

دیدگاه