نانوایان نمونه شهرستان کردکوی درپای تنورداغ تقدیرشدند

کدخبر:۵۱۶۸۴

نانوایان نمونه  شهرستان کردکوی به صورت سرزده مورد بازدید و با نطر خواهی ازمردم صف نان با حضور فرماندار و هئیت همراه تشویق شدند

به گزارش البرز گلستان گروه اقتصاد/درراستای تشویق و ترغیب نانوایان شهرستان برای ارتقا کیفیت نان مصرفی مردم طرح انتخاب و معرفی نانوایان نمونه از بین نانوایان پرتلاش شهرستان و با اجرای طرح بازرسی اداره صمت قدمنان فرماندار و روحانی فر معاون فرماندار میاندره مسئول  بازرسی اداره صمت و مجیدی  زئیس اداره تعزیرات شهرستان و عقیلی دبیر کارگروه آرد و نان و خبرنگاران شهرستان از واحدهای خبازی نمونه شهرستان بازدید بعمل آمد.

فرماندار کردکوی ضمن ستایش از فرهنگ عامه مردم کردکوی در مورد حساسیت بر روی کیفیت نان‌های عرضه شده بیان داشت: مردم خود را در قبال کیفیت و ساعات کار نانوایی‌های فعال مسوول می‌دانند و به صورت روزانه مشکلات مربوط به این حوزه را با کارشناسان آردو نان و بازرسی اداره صمت  در میان می‌گذارند.

وی افزود: از نانوایان نمونه به جهت تشویق سهیه آرد آنان افزایش و متخلفین  نیزسهمیه آنان کاهش می یابد.

میاندره مسئول  بازرسی اداره صمت شهرستان در ادامه گفت:کم فروشی، نداشتن کیفیت و رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی از تخلفات نانوایان متخلف می باشد که با آنانبرخورد و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال می  شود.

وی از مردم این شهرستان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف نانوایی‌ها، به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت بازرسان ورود و رسیدگی کنند.

همچنین از ۳نفر از نانوایان نمونه تقدیر شد

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۵:۵۳ ب.ظ

دیدگاه