برزعلی، رئیس جهادکشاورزی گلستان در قرارگاه خبری شهید همدانی :همدانی:در هفته دولت امسال ۳۰ پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی در حوزه‌های مرتبط با جهادکشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد

کدخبر۶۳۹۳۹

البرز گلستان/محمد برزعلی، رئیس جهادکشاورزی گلستان در قرارگاه خبری شهید همدانی:در هفته دولت امسال ۳۰ پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی در حوزه‌های مرتبط با جهادکشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد ۲۱ پروژه عمرانی و ۹ پروژه تولیدی و اشتغالزا است. با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۱۴۸ نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی افزود:از ابتدای امسال تا کنون ۲۲۰۰ فرصت شغلی در حوزه کشاورزی استان ایجاد شده و سعی ما براین است تا برنامه ایجاد ۵ هزار شغل را محقق کنیم.

برزعلی گفت :گلستان در زمینه تولیدات استراتژیک از جمله گندم جزو رتبه‌های برتر در کشور است. سال گذشته در ۳۷۶ هزار هکتار از اراضی استان گندم کشت شد که حدود یک میلیون و ۵۰ هزارتن محصول از آن برداشت شده است.وبا توجه به افزایش قیمت خرید تضمینی گندم توسط دولت سیزدهم بالغ بر ۷۵۶ هزار و ۸۹۱ تن محصول به صورت تضمینی خریداری شد در حالی که این میزان در سال گذشته ۴۴۹ هزار و ۷۷۳ تن بود.

وی تاکید کرد:یکی از برنامه‌های ما در حوزه جهادکشاورزی شناسایی طرح‌هایی است که بلاتکلیف مانده و تلاش ما این است با همراهی سایر مجموعه‌ها، سرنوشت این پروژه‌ها را تعیین کنیم و با رفع موانع، آنها را به انجام برسانیم.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲:۲۱ ب.ظ

دیدگاه