مسعود بصیری مسئول بسیج رسانه کشوردر بین اصحاب رسانه گلستان :دیدار ها بسیج رسانه می تواند بین رسانه ها تعامل و همدلی و همفکری ایجاد نماید

به گزارش گروه خبر پایگاه خبری البرز گلستان به همت بسیج رسانه استان گلستان طی دعوتنامه قبلی از مطبوعات و اصحاب رسانه استان گلستان و مازندران جهت هم اندیشی و تبادل افکار و تجربه و بازدید از مراگز فرهنگی و مطبوعاتی دعوت بعمل آمد.

در این همایش که در ابتدا در مرکز بسیج رسانه کشور انجام گردید مسعود بصیری مسئول بسیج رسانه کشور در جمع اعضای بسیج رسانه گلستان در تهران اظهارکرد : وجود امام رضا در کشور پیوستگی ملی ایجاد کرده است و با حضور کشور های عربی می بینیم اما رضا با وجود زائران این کشور ها غریب نیست.

وی ادامه داد : سالانه ۲۱۰ میلیون زائر به مشهد الرضا مشرف می شوند و ما باید قدر دان امام رضا (ع) و ولایت باشیم.

مسئول بسیج رسانه کشور افزود: ولایت مداری این نیست که بگوئیم امام رضا را دوست داریم و آیا اینکه ۷۰ میلیون نفر بگویند امام رضا (ع) را دوست داریم آیا همه ولایت مدار هستند و در راه ولایت حرکت می کنند .

وی در ادامه تصریح کرد: ما باید ادامه دهنده راه ولایت و ائمه باشیم و این مهمترین وظیفه ماست .

مسئول بسیج رسانه کشور اذعان داشت: امروز خیلی ها امروز سنگ امام حسین را به سینه می زنند در صورتی که شیعه انگلیسی هستند و چون امام زنده نیست که از خود دفاع نماید و آنها را جدا کند ، خود را متصل می کنندتا برای خود نمدی ببافند .

وی بابیان اینکه تاریخ مرتب در حال تکرار شدن است ، گفت: ما عواقب ملت هایی که دوقطبی شده اند و متفرق شده اند را به خوبی دیده ایم ولی تجربه نکردیم و عبرت نمی گیریم .

بصیری یکی شدن و دور یک محور جمع شدن را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: دیدار ها بسیج رسانه می تواند بین رسانه ها تعامل و همدلی و همفکری ایجاد نماید و این دور هم بودن ها خیلی اهمیت دارد.

rasane_2rasane_1

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۲ ب.ظ

دیدگاه