زارعی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی در مراسم روز بازنشسته:طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان دائمی خواهد شد/ مجلس منابع مالی را تامین می کند

کدخبر:۵۴۰۷۸

نماینده ساری در مجلس در مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان صندوق کشوری در ساری گفت: مهمترین هدف مجلس و دولت انقلابی باید حل مشکلات پیش روی بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه های تولید باشد.

به گزارش البرز گلستان به نقل از “ایلنا” از ساری؛ “منصورعلی زارعی” با اشاره به تلاش مجلس جهت دائمی شدن طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: در سالهای گذشته شاهد افزایش فاصله طبقاتی و اختلاف شدید حقوق بازنشستگان عزیز و شاغلان بودیم تا این که دولت دوازدهم اواخر کارش طرح همسان سازی را به مورد اجرا گذاشت که البته مهم آن است که این مساله دائمی شود و بازنشستگان پس از سالها کار و تلاش؛ در رفاه و آسایش به سرببرند.

نماینده ساری در مجلس با تاکید بر این که دولت برای تامین مسکن؛ بهداشت و آموزش مناسب برای اقشار مختلف جامعه به ویژه اقشار آسیب پذیر مطابق قانون اساسی وظیفه دارد، گفت: درباره طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان، مجلس وظیفه دارد منابع مالی آن را مشخص و تصویب نماید.

زارعی ویژگی مجلس، دولت و قوه قضاییه انقلابی را احساسی عمل کردن ندانست و گفت: مسئولان انقلابی در هر عرصه ای باید بی هیچ چشم داشتی به مردم خدمت کنند و منافع مردم را برمصالح شخصی ترجیح دهند.

این نماینده مجلس گفت: همه مسئولان در برابر تلاش و از خودگذشتگی بازنشستگانی که برای اعتلاء و سربلندی نظام و انقلاب از جان مایه گذاشته اند؛ وظیفه دارند که شبانه روز خدمت نمایند و برای اقتدار نظام و مردم تلاش کنند.

/ انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۱ ب.ظ

دیدگاه