با حضورالهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش برگزارشد: مراسم بهره‌برداری و افتتاح آموزشگاه ۶ کلاسه روستای مرزی دوزالوم در شهرستان گنبدکاووس

با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش:بهره‌برداری از آموزشگاه ۶ کلاسه روستای دوزالوم گنبدکاووس

البرز گلستان همزمان با دهه فجر و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش وپرورش ، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان و مدیر آموزش وپرورش گنبدکاووس مراسم بهره‌برداری و افتتاح آموزشگاه ۶ کلاسه روستای مرزی دوزالوم در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: وجود مدارس در مناطق روستایی و دور افتاده ،زمینه و بستر ایجاد رشد و شکوفایی استعداد های کودکان و نوجوانان این مناطق را به همراه خواهد داشت.

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان هم در این مراسم با اشاره به نقش خیرین در ساخت مدارس این استان گفت: ۷۰ درصد مدارس گلستان با مشارکت خیران ساخته شده است.
گوهری راد افزود : علاوه بر خیرین مدرسه ساز، برخی از نهادها و سازمان ها از جمله بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز در رفع مشکل کمبود مدارس در نقاط مختلف استان مشارکت ویژه ای دارند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۳:۵۳ ب.ظ

دیدگاه