دکترزینلی مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان در قرارگاه خبری شهید همدانی : در هفته دولت امسال ۷۵ تخت بیمارستانی به ظرفیت بیمارستان حکیم جرجانی گرگان افزوده می‌شود

کدخبر:۶۳۷۱۲

البرز گلستان/ دکتررمضان زینلی، مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد :

حدود ۸۹۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش تامین‌ اجتماعی قرار دارند. همچنین این سازمان دو بیمارستان در گرگان و گنبدکاووس و ۸ درمانگاه عمومی و تخصصی در استان گلستان دارد که خدمات درمانی رایگان به بیمه‌شدگان ارائه می‌کنند.

وی افزود:با ۱۴۵۰ مرکز دولتی، دانشگاهی، خیریه و خصوصی نیز قرارداد داریم و هیچ پزشک و مرکزی برای انعقاد قرارداد با معاونت درمانی پشت نوبت قرار ندارد.

دکتر زینلی گفت :هزینه بستری بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در بخش‌های NICU و ICU رایگان است. اگر بیماری از مراکز ملکی تامین اجتماعی به مراکز دانشگاهی ارجاع داده شود، همه هزینه‌های بستری و درمان آن رایگان خواهد بود. درمان بیماران پیوندی، رادیوتراپی بیماران مبتلا به سرطان و بیماران خاص رایگان است.

در شهرهایی که بیمارستان تامین اجتماعی نداریم، هزینه بستری بیمه‌شدگان ما در سایر بیمارستان‌ها رایگان خواهد بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان تاکید: سند استراتژیک توسعه‌ای در افق ۱۴۰۴ ترسیم کرد و باید در پایان برنامه جزو ۳ دستگاه برتر استانی و جزو ۵ اداره برتر کشوری باشیم.

وی افزود:در هفته دولت امسال ۷۵ تخت بیمارستانی به ظرفیت بیمارستان حکیم جرجانی گرگان افزوده می‌شود. همچنین ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید دستگاه ام آر آی این بیمارستان نیز اختصاص یافته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: درمانگاه تخصصی در زمین بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس نیز در دستور کار قرار دارد و در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود. ضمن اینکه قرار است یک دستگاه ام آر آی برای بیمارستان این شهرخریداری شود تا تنها استانی در کشور باشیم که دو بیمارستان تامین اجتماعی آن مجهز به دستگاه ام آر آی است.

زینلی افزود:خرید زمین برای احداث پلی کلینیک علی آبادکتول، خرید زمین برای ساخت درمانگاه تخصصی مینودشت و آق قلا انجام شده است. درمانگاه بندرگز نیز با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل شده و در هفته دولت بهره برداری می  شود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۵:۱۵ ب.ظ

دیدگاه