دکتر زارع رئیس بیمارستان آل جلیل آق قلا خواستار کمک خیرین سلامت درشرایط پیک پنجم سخت کرونا شد

کذخبر:۵۴۲۰۵

البرز گلستان/ دکتر زارع رئیس بیمارستان آل جلیل آق قلا خواستار کمک خیرین سلامت به این بیمارستان شد/شرایط پیک پنجم کرونا بسیار سخت ‌است و کادر درمان تنها هستند/خیرین سلامت بیمارستان آل جلیل آق قلا را تنها نگذارند

وی افزود:با قدردانی از خیرین حوزه سلامت برای همراهی از ابتدای شیوع کرونا ویروس، با توجه به شرایط سخت در شیوع پیک پنجم و کمبودهای حوزه ارائه خدمات درمانی به هموطنان، خواستار حمایت و همراهی هر چه سریعتر خیرین سلامت با بیمارستان آل جلیل آق قلا هستیم.

حقیقتا خیران در همه حوزه ها پیشگام هستند و خیرین سلامت شهرستان آق قلا و استان گلستان نیز تاکنون درحوزه بهداشت و درمان شهرستان موفق عمل کرده اند و در زمان های سخت شیوع کرونا ویروس در پیک های گذشته، حوزه سلامت را یاری رساندند.

دکترزاررع بیان کرد: اما در حال حاضر و با شیوع پیک پنجم و درگیری بیشتر هموطنان با این ویروس منحوس شرایط بحرانی کرونا در استان و شهرستان آق قلا، شاهد بیشترین محدودیت تجهیزاتی برای درمان بیماران به شبکه درمان هستیم.

زئیس بیمارستان آل جلیل آق قلا  متاسفانه در پیک پنجم کرونا حمایت از بیمارستان آل جلیل شهرستان آق قلا از سوی خیرین سلامت مناسب نیست و کادر درمان در مقابله در این شرایط سخت تنها هستند.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۶ ق.ظ

دیدگاه