اهدای خون توسط کارکنان اداره اوقاف ، خدام و امناء امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان کردکوی به مناسبت هفته بسیج

کدخبر۴۵۵۳۱
به گزارش البرز گلستان به مناسبت هفته بسیج جمعی از کارکنان اداره اوقاف ، خدام و امناء امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان کردکوی جهت ترویج فرهنگ ایثار و نوع دوستی، خون خود را به بیماران نیازمند به خون و فراورده های خونی اهداء کردند.
علی کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی اظهار داشت : با توجه به فراخوانی اداره کل انتقال خون استان مبنی بر کاهش و کمبود ذخیره خون استان و نیاز بیماران بویژه بیماران کرونایی به کلیه گروه های خونی، ایام مبارک هفته بسیج را غنیمت دانسته و باتفاق کارکنان اداره اوقاف و دعوت و حضور تعدادی از امناء و خدام امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان کردکوی به مرکز انتقال خون کردکوی واقع در جنب مسجد جامع مراجعه نموده و خون خود را بمنظور رفع احتیاج بیماران نیازمند و همچنین به جهت ترویج این عمل خیرخواهانه و نشر فرهنگ ایثار و نوع دوستی اهداء نمودیم.
کریمی اذعان داشت: اهداء خون جزء اعمال ایثارگرانه چند منظوره و چندسر سود است؛ از طرفی خون اهدایی وسیله ای برای سلامتی بیماران و بعضاً نجات و اهداء حیات و زندگی بیماران نیازمند میگردد، که ضمن اینکه یک عمل انسانی و خداپسندانه است، پاداش و اجر اخروی آن نیز نزد خداوند تبارک و تعالی محفوظ خواهد بود. و از طرف دیگر نیز موجب سلامتی جسمانی خود شخص اهداء کننده خون و ظهور آثار و برکات دنیوی برای وی خواهد بود.

 

 

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۴۸ ب.ظ

دیدگاه