مدیر صندوق بازنشستگی گلستان :سقف بیمه تکمیلی جراحی فوق تخصصی بازنشستگان کشوری به ۱۴ میلیون رسید

به گزار ش سرویس بازنشستگان پایگاه خبری البرز گلستان مهندس جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان در مصاحبه ای با خبرنگار ما در باره برنامه های صندوق استان و آخرین طرح ها تغییرات بیمه ای توضییحاتی را ارائه دادند.

وی در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و عرض تبریک به مناسبت هفته دولت بیان داشت که مسئولین نظام بازنشستگان را به عنوان ذخیره تمام نشدنی می نامند و ما می توانیم با استفاده از تجربیات ذخیره شده بازنشستگان به منبعی از علم تمام نشدنی دست بیابیم

وی سپس تصریح نمود کلیه فرهنگیان  بازنشسته ای که تا پایان مهر ماه به افتخار بازنشستگی نائل می شوند کلیه پرونده های آنان بررسی گردیده  ضمن اینکه این احکام باز می باشد در صورت افزایش حقوق پس از صدور مجوز نسبت به اصلاح حقوق بازنشستگی اقدام  می شود.

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در باره بحث خودگردانی خانه های امید تاکید بر حمایت از تولیدات کارخانجاتی که تحت پوشش سازمان بازنشستگی کشور ازجمله شیر پگاه  وکفش بلا و کاشی تکسرام و سایر محصولات داشت .

مهندس جعفری مجدد با تاکید بر بحث تکریم از بازنشستگان بیان داشت :  ما برای بچه های مهد کودک و مدارس ایجاد می کنیم و لی برای بزرگتر ها هنوز چنین فرصتی برای آنان ایجاد نشده است.

وی در باره بحث بیمه بازنشستگان اعلام نمود: بیمه تکمیلی از یکم شهریور قابل اجرا و عملیاتی شده است و انصراف تا ۲ماه از این تاریخ می باشد  ضمن آنکه کلیه باتزنشستگان جانباز مشترک صندوق بازنشستگی کشوری در اجرای قانون بودجه تعهدات بیمه تکمیلی و پایه توسط دستگاه اجرائی باید پرداخت گردد . لذا جانبازان بازنشسته باید مجددا به ذیحسابی مراجعه و فرم را تکمیل و سپس طی پرسه ای به سازمان بازنشستگی ارسال گردد .

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در باره سقف تعهدات بیمه بازنشستگان کشور ی اظهار نمود:  دولت تدبیر و امید در راستای حمایت از بازنشستگان نسبت به تغییر هزینه های مختلف در مان تغییراتی را انجام داده است از جمله سقف بیمه تکمیلی جراحی فوق تخصصی به ۱۴ میلیون و هزینه های پاراکلینکی و سرپایی که سال قبل به هر خانواده مبلغ ۴۰۰هزار تومان تعلق می گرفت الان برای هر نفری مبلغ ۵۰۰هزار تومان و آزمایشات نیز در سال گذشته برای هر خانواده ای ۲۰۰هزار تومانتعلق می گرفت که امسال نفری ۲۵۰هزار تومان شده است .

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۰ ب.ظ

دیدگاه