مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در جشن انقلاب : شما بازنشستگان در انقلاب به ما آموختیدنبایددر مقابل ناملایمات مایوس شویم

به گزار ش پایگاه خبری البرز گلستان سی و ششمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور

بازنشستگان استان گلستان و حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان و رئیس مجمع خیرین استان و مشاور امور روحانیون استاندار گلستان و جمعی از مدیران کل در خانه مهر گرگان برگزار گردید .

در این مراسم ابتدا رضا جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان ضمن خیر مقدم به حاضرین در این جشن باشکوه سی وششمین بهار آزادی و عرض تبریک به فجر آفرینان خطاب به بازنشستگان بیان نمود : شما بزرگان و وکسانی که الان در کسوت بازنشستگی قرار دارید در آن زمان با حضور در این حماسه آموختید که نباید در مقابل ناملایمات مایوس شد و به شکر و برکت انقلاب اسلامی مشکلات یکی پس از دیگری از جلو راه ملت ایران برداشته شده است .

جعفری سپس در باره اهمیت انقلاب اسلامی بیان نمود : بعد از حرکتهای صدر اسلام و عاشورا ، هیچ اتفاق و حماسه انقلابی دیگری نداشتیم که بتوان نام انقلاب به معنای واقعی را روی آن بگذاریم غیر از انقلاب اسلامی ایران که آنهم پایه دینی و مذهبی داشته است و مردم براساس اعتقادات خود قیام نمودند .

وی سپس افزود: اینکه امام راحل فرمودند” انقلاب ما انفجار نور بود بسیار کلام پرمفهومی می باشد چرا که نور این انقلاب در تمام پنهه جهان گسترش پیدا کرد. لذا ما با گرامیداشت این ایام باید نسبت به این عظمتی که د ر دنیاخلق شد ونسبت به ارزشهای این انقلاب و ارزشهای وجودی معمار کبیر این انقلاب که این حماسه عظیم را در تاریخ بوجود آورد شناخت پیدا کنیم و آن را ارج نهیم و امیدواریم روزی این انقلاب به دست صاحب واقعی خود برسد.

سپس حجت الاسلام محمد قاسم لیوانی امام جمعه موقت شهرستان گرگان و مشاور امور روحانیون

استاندار گلستان ضمن یاد و خاطره فجر آفرینان مخصوصا شهدا و جانبازان که در سال ۵۷ جان عزیز خود را فدا نمودند و عده ای نیز مجروح شده اند ضمن بیان ومروری بر روند تحلیلی تاریخ انقلاب اسلامی و شروع نهضت از سال ۴۱بیان نمود : خودم در آن موقع طلبه بودم و جز طلبه های بودم که در صحنه حضور داشتم وتمامی حوادث این نهضت را پیگیری و حضور داشتم.

وی سپس افزود : خیلی از شعار ها در دوران انقلاب حماسی بود و لی سه شعار اساسی و مستمر بوده است و آنهم شعارهای استقلال آزادی و جمهوری اسلامی و این شعار ها اساسی و مستمر شد و از نظر سیاسی دیگر هیچ کس نمی تواند بگوید مسئولین شما چه کسی باشد و مردم خود انتخاب می کنند.و آزادی که عیان است و امروز در کشور ما آزادی فکر و آزادی بیان به‌طور کامل وجود دارد

و شعار جمهوری اسلامی جمهوریت ان محقق شده است و تا تحقق اسلامیت فاصله بسیار است و آن چیزی که اسلام می خواهد به آن برسیم نه ایران بلکه هر کشوری که به آن برسد می شود مدینه فاضله. سپس هنرمندان بازنشسته و گروه سرود بر نامه های را اجرا نمودند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۴ ب.ظ

دیدگاه