حمزه کرایلو مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان در استان گلستان : اشتغال ۵۵درصد افرادی که در مسیر مهارتی قرار گرفته پایدار است

کدخبر:۶۲۹۰۵

البرزگلستان/ به مناسبت هفته ملی مهارت حمزه کرایلو مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان در استان گلستان در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد؛یکی از دستگاه‌های که می تواند مثمر ثمر باشد در فرصت های شغلی اداره کل فنی و حرفه ای می باشد.

وی افزود: در استان ۱۸ مرکز و ۱۱۸ کارگاه فعال می باشد.

کرایلو افزود:جامعه درروند رو به رشد قرار دارد و ما باید در این روند از فضای رو به رشد عقب نمانیم.

وی در ادامه گفت :۶۴ درصد از مراجعه کنند کسب مهارت دانشجویان می باشد.

مدیر کل فنی وحرفه ای گلستان سپس افزود:در سازمان فنی و حرفه ای ۱۹ گروه هدف داریم که از آسیب دیدگان اجتماعی تا بانوان سرپرست خانوار و زندانیان و،، می باشند.

کرایلو تاکید کرد:۵۵درصد افراد که در مسیر مهارتی قرار گرفته اند اشتعال آنان پایدار است.

وی در ادامه از سه طرح مهم سازمان فنی و حرفه ای با نام‌های طرح نخلستان  ،طرح سام و طرح کهاد می باشد گفت:طرح کهاد برمبنای استفاده از دانشجویان درحال تحصیل در دانشگاه با توجه به مدرک تحصیلی و نیاز بازار مهارتی آموزش ببیتند  و طرح سام مخفف طرح استاد مدعو می باشد که با ابن افراد خرید خدمت انجام می شود و کمبود مربی نیز در این حالت حل می شود. و طرح نخلستان بر اساس الحاق با اولویت هوش مصنوعی  می باشد که پایلوت استان در دانشگاه جامع استان می باشد.

وی در باره دپارتمان سبز گفت : این طرح مرکز ایلوار کردکوی در حال انجام می باشدکه در دو حوزه خانه های هوشمند و هوش مصنوعی می باشد.

پایان پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۸ ق.ظ

دیدگاه