نظری معاون پژوهش وتوسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش گلستان اعلام کرد: پرداخت مطالبات پرسنلی وهزینه ای اداره کل آموزش و پرورش استان دراولین روزسال۱۴۰۰

کدخبر:۴۹۹۴۲

به گزارش البرز گلستان قدرت الله نظری معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان در گفتگوی با خبرنگار ما آخرین وضعیت پرداختی کارکنان در بخش مختلف را تشریح کرد وی در این نشست گفت :
آخرین وضعیت مطالبات پرسنلی و هزینه ای استان تا ساعت ۱٫بامداد۱فروردین ۱۴۰۰ به شرح ذیل دریافت و جهت واریز متمرکز از طریق بانک مرکزی ساعت ۴۵ دقیقه بامداد ۱٫۱٫۱۴۰۰ بار گذاری گردید. ۱)حق التدریس ۶ ماهه همکاران عزیز شاغل و بازنشسته. مهر لغایت اسفند ۹۹)۲) خرید خدمات آموزشی ۶ ماه . برون سپاری نهضت سوادآموزی .تسویه ۹۸ و بخشی از ۹۹٫ اضافه کار اداری ۵ماه. ردبف های معاونت ها. طرح جامع. سرویس ایاب و ذهاب. سرانه غذایی و عادی آموزشی و تربیتی. و…شایسته و بایسته است از پیگری های مجدانه مقام عالی وزارت. جناب دکتر حاجی میرزایی. ومعاونت محترم پژوهش و برنامه ریزی و توسعه. جناب دکتر الهیار و مدیرکل دفتر وزارتی جناب دکتر باقرزاده عزیزمدیرکل دفتر بودجه جناب عسگری و تیم و در استان هم از مجنوعه پرتلاش و خستگی ناپذیر و صبور حوزه معاونت پژوهش.برنامه ریزی و توسعه و مجموعه مالی و اداری . مدیرکل محترم. ذیحساب محترم و شورای معاونین. مدیران و معاونین پشتیبانی و مجموعه شهرستانها تقدیر و تشکز داشته باشم. انشالله قرن جدید و سالجدید سرشار از خیر.برکت. رافت. و عافیت باشد.

/ انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۵ ق.ظ

دیدگاه