سرهنگ شیرازی فرمانده انتظامی گرگان از جمع آوری ۳۴ معتاد متجاهر از پارک ها و معابرعمومی خبرداد

کدخبر:۵۵۱۵۵
جمع آوری ۳۴ معتاد متجاهر در گرگان

فرمانده انتظامی گرگان از جمع آوری ۳۴ معتاد متجاهر از پارک ها و معابر عمومی از جمله منطقه جنگلی دست کاشت بلوار صیاد خبرداد.
البرز گلستان/سرهنگ محمد شیرازی درگفت .و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس. مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر را از اولویت های کاری پلیس برشمرد وگفت: نیروی انتظامی با آگاهی از اینکه مواد مخدر ریشه و بستر شکل گیری بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی در جامعه است از این رو تلاش می کند با بکارگیری توان عملیاتی نسبت به ناامن کردن محیط برای فعالیت فروشندگان مواد مخدر با همکاری سایر سازمان ها ونهادها اقدام کند.
وی با بیان اینکه در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مصرف مواد مخدر تمام ظرفیت های اجتماعی بایستی با حساسیت جدی به کارگیری شود تا شاهد مهار و کاهش تقاضا باشیم، افزود: در صورتی می توان به نقطه مطلوب در امر مبارزه با مواد مخدر رسید که زمینه های اجتماعی و فردی مصرف مواد مخدر کاهش یابد تا سیستم عرضه و تقاضا در جهت منفی حرکت کند ..
سرهنگ شیرازی یاد آور شد: در کنار از بین بردن شرایط فراهم کننده گرایش به مصرف مواد مخدر بایستی عزم عمومی در خانواده ها و جامعه به کمک نیروی انتظامی و اقدامات بازدارنده بیاید و این مهم با توسعه آگاهی مردمی تحقق می یابد.
وی افزود: چنانچه جامعه به درجه ای از مشارکت با دستگاه هایی که اقدامات بازدارنده را در دستور کار خود دارند برسد که وجود و مصرف مواد مخدر را به عنوان تهدیدی جدی علیه خود و جامعه بدانند به طور قطع، میزان ورود و عرضه مواد نیز به شدت کاهش خواهد یافت.
فرمانده انتظامی گرگان تصریح کرد: ما با تمام توان در مسیر مبارزه با مواد و آثار شوم اعتیاد و خشکاندن ریشه پلیدی ها خواهیم ایستاد، چرا که اعتقاد داریم مواد مخدر ریشه و بستر شکل گیری آسیب های اجتماعی است و خشکاندن این ریشه در راستای ارتقاء شاخص های امنیتی در جامعه یک ضرورت است.
سرهنگ شیرازی جمع آوری وبرخورد با معتادان متجاهر را مطالبه مستمر مردم عنوان کرد و گفت: در همین راستا طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.
فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به طرح عملیاتی جمع آوری معتادان متجاهر در گرگان طی ۷۲ ساعت گذشته خاطر نشان کرد : در این عملیات تعداد ۳۴ معتاد متجاهر از پارک ها و معابر عمومی از جمله منطقه جنگلی دست کاشت بلوار صیاد گرگان جمع آوری شدند.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۱ ق.ظ

دیدگاه