در راستای رسیدگی ویژه به وضعیت دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان کردکوی انجام شد، نشست امام جمعه ،فرماندار و دادستان کردکوی با معاون اجرایی ومعاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان

کدخبر:۶۲۰۵۵

البرز گلستان/در راستای رسیدگی به وضعیت دستگاه نصب شده آنژیوگرافی در بیمارستان امیرالمومنین شهرستان کردکوی جلسه مشترکی فی مابین حجت‌الاسلام والمسلمین شیخی امام جمعه‌ شهرستان کردکوی و مولایی فرماندار و عزیز زاده دادستان شهرستان با دکتر جمال زاده مشاور اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و دکتر زرگران معاونت در مان دانشگاه در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 

در دین نشست ابتدا شیخی امام جمعه کردکوی ضمن بیان اهمیت سلامت ودرمان درجامعه و نفش دستگاه آنژیوگرافی جهت تسریع در درمان بیماران قلبی از واگذاری این بخش مهم درمانی به بخش خصوصی حمایت کردند

وی دراین نشست اطهار کرد: فعالیت این دستگاه در بیمارستان می تواند باعث آرامش خاطر مردم و بیماران اضطراری شود.

 

در ادامه مولایی فر فرماندار ضمن خیر مقدم به دکتر جمالزاده اظهار کرد:رسیدگی به وضعیت در مان و بهداشت شهروندان کردکوی از اولویت های مهم فرمانداری می باشد.

وی در ادامه خواستار استقرار مرکز انتقال خون در بیمارستان شهرستان جهت سرویس دهی بیشتر به بیماران اضطراری و نیاز مند شد.

وی ابراز امیدواری کرد بزودی در در اولین نشست در فرمانداری با دکتر گلفیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان وضعیت آنژیوگرافی شهرستان تعیین تکلیف شود.

در ادامه هادی عزیز زاده دادستان شهرستان کردکوی ضمن بیان اهمیت نقش درمان در جامعه اظهار داشت: تعطیلی مرکز آنژیوگرافی در شهرستان علاوه بر در خطر افتادن جان بیماران قلبی موجب ایجاد آسیب های اجتماعی و بروز نارضایتی در جامعه می شود.

وبا توجه به تایید شورای نظارت‌ به واگذاری این واحد به بخش خصوصی خواستار تسریع در واگذاری شده و گفت: مدیران قضایی شهرستان و استان بشدت این موضوع را در حال رصد کردن می باشند.

در ادامه دکتر جمالزاده مشاور و معاون اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن تقدیر از مسئولین شهرستان در جهت حساسیت به وضعیت بهداشت و درمان شهرستان لازمه یک مدیر انقلابی را شفافیت و پاسخگویی به مردم می باشد تا مردم بخاطر خدماتی که می گیرند نسبت به مدیران نظام قدر دان باشند.

وی درادامه افزود: آنژیوگرافی در کردکوی در سال‌های گذشته هرساله بیش از ۷۰۰ مورد آنژیوگرافی و استند گداری انجام می شده است ولی الان بواسطۀ فعالیت بیمارستان‌های گنبد و صیاد و بخش خصوصی فعالیت این بخش در شهرستان کمتر شده.

وی افزود: لازمه انجام هر آنژیوگرافی وجود یک پزشک فوق تخصص جراحی قلب برای موقعیت های اضطراری می باشد که متاسفانه در کل استان ۴پزشک فوق تخصص فعال می باشند‌.

دکتر جمالزاده در ادامه گفت: بیمارستان امیر المومنین کردکوی دارای اهمیت ویژه ای می باشد و دانشگاه ضمن مکاتبه با استاندار محترم خواستار واگذاری بخش آنژیوگرافی بیمارستان امیرالمؤمنین به بخش خصوصی شدیم که طی مزایده باید اعلام‌گردد.

وی تاکید کرد : تنها راه ترک تشریفات تصمیم گیری شورای نظارت استان می باشد که با نامه نگاری می شود آنرا حل کرد

دکتر جمالزاده همچنین آمادگی داشگاه جهت حل این مهم اعلام کرد و اظهار داشت : با همکاری امام‌جمعه محترم و فرماندار و دادستان شهرستان و‌مدیران مرکز استان بزودی این امر انجام‌پذیرد.

وی در مورد انتقال بخش انتقال خون به داخل بیمارستان اعلام آمادگی کرده که بزودی انجام می پذیرد .

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴۴ ب.ظ

دیدگاه