دکتر شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور گلستان:تیم رباتیک دانشگاه تا کنون ۱۰مدال قهرمانی سری رباتیک کشوری را کسب نمود.

به گزارش گروه علمی و فناوری پایگاه خبری البرز گلستان دکتر شهریاری در مصاحبه ای با خبرنگار ما آخرین دست آوردی های دانش فناوری رباتیک  دانشجویان پیام نور گلستان اظهار داشت : دانشگاه پیام نور گلستان باتوجه به توازن علمی فنی و مذهبی که در این نقطه از کشوز مسقر می باشد  دارای دانشجویان می باشد که  علاوه بر دارا بودن سجایای اخلاقی از نظر علمی دارای پیشرفتهای چشمگیری می باشند  که به نوعی در سطح استان و منطقه و کشور درخشش های قابل قبولی را کسب نمایند.

وی در ادامه ضمن این جمله که دانش و فناوری رباتیک به عنوان یکی از علوم موثر آینده بشری همواره مورد توجه جامعه علمی می باشد  در باره عملکرد تیم رباتیک دانشجویان استان گلستان بیان داشت :مجتمع آموزش فنی  حرفه ای کاچ باهدف ایفای نقش موثر  در پیشبرد این مهم  اولین دورهمسابقات روباتیک و اختراعات جام کاچ راباهمکاری و حمایت معنوی سازمان فنی و حرفه ای کشور به مدت ۴روز و درقالب سه لیگ ( مسیریاب و نمایشی و چنگجو) در مردادماه ۹۴ در استان  مازندران در شهرستان آمل برگزار گردید . .

دکتر شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور گلستان سپس تاکید نمود: در این سری از مسابقات پس از یک رقابت تنگاتنگ  تیم دانشجویان ماپس از تیم استان مازندران  شهرستان بابل به مقام های دومی و سومی اولین دوره مسابقات رباتیک و اختراعات جام کاج شوند

وی افزود:تیم رباتیک دانشگاه پیام نور استان گلستان در سالجاری توانسته تا کنون ۱۰مدال قهرمانی سری رباتیک کشوری را کسب نماید.

رئیس دانشگاه پیام نور گلستان در خاتمه تصریح نمود : داشگاه پیام نور گلستان توانسته است در این مدت در زمینه های مختلف از جمله برکزاری بزرگترین همایش ادیان و فرقه های نوظهور در سطح کشور باحضور مسئولین استانی وکشوری پیشرو در این حرکت معنوی باشد .

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶ ب.ظ

دیدگاه