مدیر کل میراث و گردشگری گلستان:سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیاردریالی تاسیسات گردشگری فعال شهرستان کردکوی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از  روابط عمومی وامورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، مدیر کل این دستگاه اجرایی با حضور در شهرستان کردکوی به همراه فرماندار شهرستان از روند اجرایی شدن پروژه ها وطرح های سرمایه گذاری گردشگری کردکوی بازدید کرد.

گفتنی است در این بازدید مسئولین امر از پروژه های سرمایه گذاری در حال ساخت، آب بندان کردکوی وهتل آپارتمان درحال ساخت در منطقه نمونه گردشگری دراز نو و همچنین برج تاریخی رادکان و امام زاده هزار منزل در ارتفاعات دراز نو بازدید نموده و در جریان روند اجرایی شدن وساماندهی این پروژه ها قرار گرفتند.

مدیر کل میراث فرهنگی گلستان در این راستا گفت: تعداد تاسیسات گردشگری فعال در شهرستان کردکوی  ۵ واحد است که با اجرایی شدن این ۴طرح سرمایه گذاری درحال ساخت، تعداد تاسیسات گردشگری این شهرستان به ۹ واحد خواهد رسید.

ابراهیم کریمی درادامه به میزان سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی این پروژه های درحال ساخت اشاره داشت و افزود: تسهیلاتی حدود ۱۱۰ میلیارد ریال نیز برای این پروژه ها درنظر گرفته شده و با اجرای این پروژه های سرمایه گذاری گردشگری تعداد ۷۹ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

وی درپایان اظهار امیدواری کرد: با حمایت های لازم از پروژه های سرمایه گذاری گردشگری در سطح استان، ضمن ایجاد رغبت برای سرمایه گذاران، زمینه های ارائه خدمات مطلوب به گردشگران فراهم آمده و گام های ارزنده ای جهت توسعه گردشگری استان برداشته شود.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۶:۵۲ ب.ظ

دیدگاه