دکتر شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان به مناسبت ۲۷ اردبیهشت روز جهانی مخابرات:توسعه در مخابرات هیچ وقت متوقف نمی شود

کدخبر؛۶۱۳۹۹

البرز گلستان  نشست خبری دکتر شهمرادی  مدیر مخابرات منطقه گلستان به مناسبت ۲۷ اردبیهشت برگزار شد اظهار کرد:شعار جهانی سال  فناوری دیجیتال برای سالمندان و سالمندی سالم اعلام شد.

مهندس شهمرادی افزود:گلستان درمصرف انترنیت رتبه برتر دارد.

وی گفت:توسعه هیج وقت در مخابرات متوقف نمی شود.

مدیر مخابرات منطقه گلستان در ادامه گفت :هدف ما رضایت مندی مردم و توسعه شبکه بوده است  وخیلی از سایت‌ها در مناطق کوهستانی هستند که هزینه بسیار بالایی دارد.

شهمرادی گفت:مردم با استفاده از سامانه ۲۰۰۰ بلافاصله بعداز پرداخت ، تلفن های آنان وصل می شود. و متاسفانه در استان خود ۲۸ درصد از طریق این سامانه پرداخت می شود.

مدیر مخابرات منطقه گلستان  خاطرنشانکرد؛بیش از ۹۵ درصد از روستاهای گلستان انترنیت پرسرعت دارند و مصرف انترنیت در این مدت ۳برابر شده است.

وی در ادامه سرقت کابل ها را یکی از هزینه های زیاد ی نام برد که به هزینه مخابرات اضافه شده که در طول یکسال ۱۱هزار سرقت گزارش شده که بیش از ۱۰ میلیارد تومان  فقط هزینه  برای مخابرات  داشته است.

دکتر شهمرادی گفت: امسال ۷۴  پروژه مخابرات با اعتبار ۶۲۱میلیارد ریال از دهه فجر تا ۲۷ اردبیهشت به بهره برداری  رسیده است.

وی تصریح کرد: بیش ۶۸۰ روستا از ۱۰۰۵ روستای استان انترنیت خانگی دارند.

شهمرادی گفت: یکی از مشکلات مخابرات عدم همکاری مالکین حهت نصب سایت در مناطق مسکونی به علت  اینکه تشعشع مخابرات خطرناک است و باعث افت قیمت مناطق می شود که در مورد تشعشع با انرژی هسته ای مکاتبه شد و اعلام کردند هیچ خطری وجود ندارد.

وی افزود:بیش از ۲۰ میلیارد  تومان مخابرات طلبکاری دارد که یک سوم آن مربوط به ادارات دولتی می باشد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان  تاکید کرد: گرگان جز ۱۰ شهر برار کشوری باشد که قابلیت توسعه برای ارتقا ء را دارد.

وی اعلام کرد؛ در ایام کرونا گلستان جزء سه استان برتر از نظر خدمات دهی به مشترکین بوده است.

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹ ق.ظ

دیدگاه