وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران گلستان:معلمان شهید حقیقت عشق و ایثار را به همگان نشان داد

کدخبر:۶۱۲۶۰

البرزگلستان/مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه معلمان شهید حقیقت عشق و ایثار را به همگان نشان دادند، گفت: شهدا و جانبازان با ولایت پذیری و تبعیت از ولایت گام در این مسیر ارزشمند نهادند و امروز جوانان ایران اسلامی نیز باید با تأسی از رزمندگان و شهدا پیرو خط ولایت باشند.

به گزارش «ایثار»، اسرافیل وزیری در دیدار با خانواده شهید «سیدحسین غلامی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک هفته معلم گفت: هفته بزرگداشت مقام معلم هفته قدردانی از بهترین‌های تعلیم و تربیت است که با عشق و علاقه در راستای تربیت فرزندان ما قدم برداشتند. اگر امروز ما خدمتی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام می‌دهیم درواقع توفیقی است که آن‌ها نصیب ما کرده‌اند.
وزیری از خانواده شهدای معلم بعنوان جامعه انسان‌ساز یاد کرد و افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران به مسیر ناب حقیقت دست یافته‌اند و اینک وظیفه ماست که ادامه‌دهنده این راه با ارزش باشیم. در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس، جوانان ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مقابله با دشمنان قسم خورده نظام گذاشتند و از خاک و تمامیت ارضی این کشور دفاع کردند و امنیت کشور را تضمین کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه معلمان شهید حقیقت عشق و ایثار را به همگان نشان دادند، گفت: شهدا و جانبازان با ولایت‌پذیری و تبعیت از ولایت گام در این مسیر ارزشمند نهادند و امروز جوانان ایران اسلامی نیز باید با تأسی از رزمندگان و شهدا پیرو خط ولایت باشند.
شهید سیدحسین غلامی سال ۱۳۴۵ دیده به جهان گشود و سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل شد.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۵ ب.ظ

دیدگاه