اخوند فرهمندرابط فرهنگی مرکز اسلامی گلستان:تمام ره برای مجموع انسان های روی زمین و نسل های آینده برنامه جامع و کاملی داشت.

کدخبر:۶۱۸۷۰

البرزگلستان/«آخوند عبدالجلیل فرهمند» در گفتگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با تسلیت سی و سومین سالگرد رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی (ره) که انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده بود برای مجموع انسان های روی زمین و نسل های آینده برنامه جامع و کاملی داشت.

وی افزود؛ وظیفه هر ایرانی هموطن و انسان های آزاده در سایر کشورهای جهان پیروی از خط راستین امام راحل است.

رابط فرهنگی مرکز اسلامی گلستان، مردمی بودن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را از ویژگی های منحصر بفرد ایشان دانست و گفت: وقتی زندگی سراسر نورانی امام راحل را بررسی می کنیم متوجه می شویم که امام همیشه با مردم بوده و با آنها زندگی کرده و خودش را از مردم دور نمی کرد.

وی افزود: قدرت طاغوتی که توسط امام (ره) سرنگون شد پشتش به قدرت ها و اجانب غرب و شرق گرم بود؛ ولی امام(ره) اول به خداوند و بعد به قدرت مردم تکیه داشت.

وی گفت ؛ امام خمینی (ره) اهل علم، تقوا، بصیرت و مردم داری بود و در نهادش آگاهی و مردم خواهی موج می زد.

آخوند فرهمند با تأکید بر اعتقاد راسخ امام (ره) در انجام اموری که در پیش گرفته بود، تصریح کرد: کسی که می خواهد قدم در راهی بزرگ بردارد و رهرو باشد و هدایت گروهی را بر عهده گیرد ابتدا باید خودش بصیر، دیندار و آگاه باشد.

وی ادامه داد: وقتی خداوند متعال کلام وحی را بر محمد بن عبدالله (ص) نازل کرد آن حضرت از دوران طفولیت، نوجوانی و جوانی فردی عادل، لایق و متین بود، در جامعه کنونی ما اگر کسی می خواهد مردم را هدایت کند باید با مردم باشد و در دل خودش تواضع داشته باشد.

وی تاکید کرد؛ محتوای همه کتاب های ایشان برگرفته از آیات الهی، احادیث نبوی و روایات اهل بیت (ع) است و این خود حاکی از دینداری و خدایی بودن آن حضرت دارد.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۵:۳۱ ب.ظ

دیدگاه