خاندوزی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی شهرستان کردکوی ازبرگزاری دوره آموزشی جاجیم بافی روستای چهارده خبرداد

کدخبر:۵۵۸۰۵

بازدید خاندوزی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کردکوی از دوره آموزشی جاجیم بافی روستای چهارده

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کردکوی از دوره آموزشی رشته جاجیم بافی در مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه(س) روستای چهارده بازدید کرد.

به گزارش البرز گلستان جعفر خاندوزی در این بازدید گفت: روستای چهارده پناسیل های فراوانی در حوزه های سه گانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دارد که امکان اشتغال پایدار برای روستاییان وجود دارد.

به گفته وی، بهترین و ارزان ترین مشاغل برای ایجاد و افزایش درآمد پایدار در میان خانوارهای روستایی، حوزه گردشگری و صنایع دستی است که خوشبختانه زیرساختهای لازم این دو حوزه نظیر خانه های قدیمی و سنتی بومگردیها، رشته های صنایع دستی جاجیم بافی، پارچه بافی و نساجی سنتی در این روستا وجود دارد.

خاندوزی اظهار امیدواری کرد: با توجه به آغاز دوره جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا و روی کار آمدن دولت عدالت و کرامت، کلیه ظرفیتها و پتانسیلهای روستاهای این شهر و از جمله روستای چهارده در حوزه گردشگری در کوتاه مدت شکوفا گردد.

در این نشست مدیر مرکز نیکوکاری گفت : در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی مرکز نیکوکاری آماده همکاری است.

علی اکبر خطیر مراکز نیکوکاری به عنوان بازوی نهادهای خدمات رسان در تسریع کمک به نیازمندان وباهدف رفع فقر و محرومیت مستضعفان، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و در اختیار نیازمندان واقعی قرار می‌دهند.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۵۴ ب.ظ

دیدگاه