حسن زاده سرپرست سازمان صمت گلستان خبر داد: تحقق ۱۰۳.۵ درصدی اشتغال بخش صمت استان

کدخبر:۶۰۰۳۶

البرز گلستان/سرپرست سازمان صمت گلستان خبر داد:
تحقق ۱۰۳.۵ درصدی اشتغال بخش صمت گلستان
درویش علی حسن زاده سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : بر اساس آمار ثبت شده در سامانه رصد ، بخش صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در سال ۱۴۰۰ موفق به تحقق ۱۰۳.۵ درصدی اشتغال پیش بینی شده گردیده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، درویش علی حسن زاده گفت : در سال گذشته سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان متعهد به ایجاد ۱۰۱۰۰ شغل از مجموع ۳۰۰۰۰ شغل پیش بینی شده برای کل استان بود که در پایان موفق به ثبت ۱۰۴۵۷ شغل گردید .
وی افزود : بر این اساس بخش صنعت ، معدن و تجارت استان موفق به تحقق ۱۰۳.۵ درصدی اشتغال پیش بینی شده در سامانه رصد طی سال ۱۴۰۰ گردیده است.
به گفته وی ، بر اساس هدف پیش بینی شده ، طی سال گذشته سهم بخش صنعت ، معدن و تجارت از کل اشتغال پیش بینی شده استان ۳۳.۶۷ درصد بود که در نهایت ۳۴.۸۶ درصد از اشتغال ایجاد شده در استان توسط این بخش محقق شده است .
حسن زاده ابراز امیدواری کرد ، در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری ، سال تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین مزین شده ، با تلاش و همتی مضاعف و حرکت بسمت تحقق شعار سال ، گام بلندی بسمت رفع معضل بیکاری .در استان برداریم .

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۷:۲۹ ب.ظ

دیدگاه