نخستین مدال طلای تیم ملی نکواندو نونهالان ایران در رقابت های جهانی را باران جمال لیوانی به خود اختصاص داد

کدخبر:۶۳۲۱۷

البرز گلستان/باران جمال لیوانی اولین طلای ایران را کسب کرد

💥نخستین مدال طلای تیم ملی نونهالان ایران در رقابت های جهانی را باران جمال لیوانی به خود اختصاص داد

 

✍️ به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان گلستان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه رقابت های روز نخست از پنجمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان که در شهر صوفیه بلغارستان جریان دارد، نماینده وزن ۲۹- کیلوگرم تیم ملی دختران ایران با برتری مقابل همه رقبا و بدون از دست دادن حتی یک راند از مسابقات روی سکوی نخست ایستاد و طلا گرفت.

 

باران جمال لیوانی در مبارزه پایانی «یارینا پوگان تسوا» از قزاقستان را در ۲ راند پیاپی (۱۱ بر ۴ و یک بر صفر) شکست داده و نخستین مدال طلای تیم ملی ایران در این مسابقات را به خود اخصاص داد.

 

وی امروز صبح کار خود را با برتری ۲ بر صفر و با نتایج ۱۲ بر صفر و ۱۴ بر ۲ مقابل «واپنیک کسنیا» از آمریکا آغاز کرد و در ادامه با با نتایج مشابه ۱۲ بر صفر در دو راند «استایکویو آیکاترینی» از یونان را از پیش رو برداشت و سپس در دو راند برابر «سامانتا کروز» از پورتوریکو صاحب برتری شد و با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. جمال لیوانی در این مرحله در پیکار با «اعظم جوانوا» از ازبکستان صاحب برتری شد و به دیدار نهایی صعود کرد.

پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان، با حضور ۶۶۹ تکواندوکار از امروز پنجشنبه در بلغارستان آغاز شده و تا یکشنبه نهم مردادماه ادامه دارد.

روابط عمومی هیئت تکواندو استان گلستان

شماره همراه (واتس اپ) هیئت تکواندو استان گلستان: ۰۹۹۳۴۶۱۲۱۴۲

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۳ ق.ظ

دیدگاه