رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گلستان:سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی ناجا با مردم جهت ثبت نقطه نظرات آنان

کدخبر:۵۲۱۳۸
آشنایی با ۱۹۷/ سامانه ای برای ارتباط شهروندان با پلیس

به گزارش البرز گلستن گروه امنیت/سرهنگ “یاسر عباس زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به راه اندازی مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا ( ۱۹۷ ) اظهار داشت: سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی ناجا با مردم جهت ثبت نقطه نظرات آنان در قالب انتقاد ، شکایات ، پیشنهاد و درخواست و تقدیر و شکر در اواخر سال ۱۳۷۹ توسط فرمانده وقت نیروی انتظامی راه اندازی شد.

وی افزود: این سامانه به صورت تمام وقت در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمتگزاری به هموطنان عزیز می باشد .
گفت: اعتقاد پلیس آن است که مردم چشم بیدار جامعه هستند و هرکاری با مشارکت آنان به موفقیت می رسد و اصلی ترین هدف راه اندازی این سامانه تعامل سازنده مردم با نیروی انتظامی است.

سرهنگ عباس زاده خاطرنشان کرد: حذف مسافت ها از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه بوده و بیشتر مردم برای حل مشکلات خود از استان ها و شهرستان های مختلف هزینه های بسیاز زیادی از حیث مادی و زمانی انجام می دادند تا به نتیجه برسند و گاهی در میان راه از پیگیری موضوع باز می ماندند اما خوشبختانه با راه اندازی این سامانه ارتباط مستقیم میان مردم و مسولان سرعت و قوت گرفت و مسافت بطور کامل حذف شد و نیازی به حضوری فیزیکی در واحد بازرسی نیست و فقط با یک تماس می شود گزارش خود را ثبت کرد .
این مقام انتظامی تصریح کرد: راه اندازی سامانه ۱۹۷ یک بازدارندگی را نزد ماموران پلیس ایجاد کرده است و میزان رضایت شهروندان از این مرکز هر ساله افزایش می یابد.

سرهنگ عباس زاده در پایان گفت: در سامانه ۱۹۷ سرعت بخشیدن در اجرای فرآینده ها در روند کار مراجعه کنندگان ، جلب مشارکت مردمی ، افزایش منزلت اجتماعی پلیس ، ایجاد بستر تصمیم سازی برای فرماندهان و مدیران ناجا ، ایفای نقش بازدارندگی از بروز جرم و تخلفات در بین کارکنان با تغییر رفتار و گفتاری در آنها به هنگام مواجهه با شهروندان مطالعه می شود.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲:۰۳ ق.ظ

دیدگاه