رئیس جمهور در دیدار با خیرین استان گلستان:کارهای خیرین کمک به مردم و همراهی با دولت است

کدخبر:۵۸۴۲۳

البرز گلستان/حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با خیرین استان گلستان، تأکید کرد: کارهایی که خیرین انجام می‌دهند، کمک به مردم و همراهی با دولت است.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت اقدامات خیرین را ارج می‌نهد، گفت: کاری که دولت با همراهی مردم انجام دهد، ماندگار است و خداوند، پیامبر و اهل بیت(ع) به کار خیران و نیکوکاران توجه ویژه دارند.

دکتر رئیسی همچنین با اشاره به حلول ماه شعبان گفت: توجه به اعمال ماه‌های شعبان و رمضان نشان می‌دهد همیشه در پرتو خداخواهی، دگرخواهی و دستگیری از دیگران به‌ویژه نیازمندان وجود دارد به طوری که به فکر دیگران بودن، در آیات قرآن، سیره اهل بیت(ع) و زندگی انسان‌های سالم بسیار پررنگ است.

رئیس جمهور ایجاد رفاه و آسایش برای مردم را مهم دانست و گفت: دولت خود را موظف به افزایش سطح رفاه و آسایش مردم می‌داند و خیرین در این حوزه کمک حال دولت و مردم هستند.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به بازدیدهای صبح امروز از مناطق مختلف استان گلستان، دیدن مشکلات موجود را رنج‌آور توصیف کرد و گفت: خلیج گرگان نعمت بزرگ طبیعی است که نباید خشک شود، بلکه باید با احیا و استفاده از این نعمت، در استان اشتغال‌زایی شود.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰ ق.ظ

دیدگاه