کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران درانتخاب رئیس هئیت فوتبال استان خبرداد: گلستان سرزمین منابع خوب فوتبال می باشد

به گزارش سرویس ورزشی البرز گلستان به مناسبت انتخاب رئیس هئیت فوتبال استان گلستان دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جو.انان استان گلستان به اتفاق کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مجمع  با دستور انتخاب رئیس هئیت فوتبال حضور پیدا کردند.

علی کفاشیان  در پایان این انتخابات به سوالات اصحاب رسانه حاضر پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در باره شناسائی استعدادهای پایه فدراسیون چه برنامه های را دارد لظهار داشت : در این استان و سایر استانها فستیوالی برای دختران وئ پسران برگزار کردیم و در این استان استعدا یابی خوبی انجام شده است .

وی سپس افزود : اسامی بعد از استعداد یابی  به این مرکز ارسال می گردد و ما توسط استعداد یابها آنان را زیر نظر داریم .

کفاشیان در باره تربیت این نیروها اظهار داشت : بعضی از نیروه خوب هستند و ما برای تربیت استعدادها و استعدادیابها کلاسهای خوبی برگزار کردیم .

وی در ادامه در باره رابطه هئیت فوتبال استان و کمیته استعداد یابها گفت : یکی از موارد همین رابطه تنگا تنگ بین هئیت فوتبال استان و کمیته استعداد یابها میباشد . تا ما بتوانیم این استعدادها را به خوبی جذب کنیم ..

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در باره وضعیت  نیروهای فوتبالی استان ابراز داشت : ما مطمئنیم که استان گلستان سرزمین منابع خوبی مثل سردار آزمون و خیلی از کسانی  دیگر هستند که در تیم ملی و تیم باشگاهی می توانند به فوتبال کشور کمک کنند.

وی در باره انتخابات هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور گفت : هر فردی که توانمندی مدیریت فوتبال ایران را داشته باشد، از حضورش در انتخابات فدراسیون استقبال می کنیم.

وی افزود: رئیس فدراسیون با رای اعضای مجمع انتخاب می شود و همه باید به رای این اعضا که عصاره فوتبال کشور هستند، احترام بگذاریم و یقینا آنها بهترین فرد را انتخاب می کنند و نظر افراد دیگر اهمیتی ندارد.

IMG_0151

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۸ ب.ظ

دیدگاه