معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان:مدیران باید به روابط عمومی به عنوان عاملی برای رسیدن مراتب بالاتر نگاه کنند

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان محمود ربیعی، عصر پنجشنبه، در همایش روابط عمومی های استان گلستان، با بیان این که در زمینه اطلاع رسانی و روابط عمومی ها هماهنگی خوبی بین دستگاه های استان وجود دارد گفت: شکل گیری سیستمی که دارای همه بخش های مورد نیاز بوده و مسئولیت ها و نقشه راه نیز مشخص باشد امری ضروری است.

وی افزود: مهم ترین سوال در بحث روابط عمومی ها این است که در ساختار تشکیلاتی یک سازمان جایگاه روابط عمومی کجاست و آیا در جایگاه خود قرار دارد یا خیر.

ربیعی ادامه داد: ما باید به روابط عمومی ها نگاه ساختاری داشته باشیم و تقویت آن در درون و بیرون سازمان می تواند در جایگاه روابط عمومی تاثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: مدیران نیز باید به روابط عمومی به عنوان عاملی برای رسیدن مراتب بالاتر نگاه کنند و جایگاه روابط عمومی را به گونه ای قرار دهند که اختیار و مسئولیتش به اندازه و متناسب با هم باشد.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید حرفه ای عمل کنند و متناسب با شرایط روز کارها را انجام دهند. یکی از نکات مهم در حرفه ای بودن اعتماد سازی است و باید رفتاری دوسویه بین سازمان و مراجعه کنندگان وجود داشته باشد.

ربیعی اضافه کرد: یک روابط عمومی باید اطلاعات درست، شفاف و به دور از غلو و بزرگ نمایی را در اختیار مخاطبان بگذارد. چرا که روابط عمومی است که می تواند دیوار اعتماد بین سازمان و مردم را محکم تر کند.

وی با اشاره به این نکته که روابط عمومی باید نسبت به خبری که تولید و انتشار می دهد مسئولیت پذیر باشد، بیان کرد: اگر نسبت به خبری برای مخاطب سوالی ایجاد شود روابط عمومی باید فراتر از پاسخگویی عمل کرده و مخاطب را قانع کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: روابط عمومی در ارتباط با رسانه ها هم باید مستحکم تر باشد و مثلثی بین ریاست، روابط عمومی و رسانه ها شکل بگیرد. در بخش مجازی نیز از فرصت های ایجاد شده باید برای ترقی و بالابردن سطح عملکردشان استفاده کنند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۰ ب.ظ

دیدگاه