کارنامه اقتصادی دکترهاشمی استاندارگلستان از زمان حضور اعلام شد : قریب به هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی/ ارائه بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای رونق تولید به فعالان اقتصادی استان

✅ ✅ رایزنی ها و پیگیری های استاندار گلستان در پایتخت در مسیر توسعه

به گزارش البرز گلستان? استاندار گلستان در سه روز گذشته با حضور در پایتخت در برنامه هایی مهم و اساسی شرکت کرد و رایزنی های ارزشمندی را در مسیر توسعه گلستان صورت داد.
? به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی صبح شنبه ۲۵ فرورین ماه در سالروز مبعث پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) به همراه مردم ولایت مدار، مسئولان ارشد نظام، نمایندگاه ولی فقیه در استان ها، استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دردیدار با مقام معظم رهبری حضور یافته و از فرمایشات معظم له استفاده کرد.
? وی همچنین در روز یکشنبه دو دیدار حساس با دکتر سامانی و دکتر جبارزاده معاونان وزیر کشور داشت که طی این دیدار ها برنامه استان در مسیر توسعه در سال ۹۷ را ارائه کرد و نقطه نظرات آنان را دریافت نمود.
? لازم به ذکر است دکتر هاشمی بر اساس برنامه ریزی قبلی امروز دوشنبه ۲۷ فروردین با مجمع نمایندگان استان دیدار و هماهنگی لازم را پیرامون ارتقا بودجه استان و پیگیری پروژه های عمرانی گلستان صورت داد.
? گفتنی است حضور استاندار گلستان در برنامه های رسانه ملی نشان از توجه ویژه ایشان به شناساندن گلستان در سطح ملی دارد و یقیناً این معرفی از گلستان می تواند نقش موثری در حضور سرمایه گذاران و گردشگران در نگارستان ایران دارد.
? شایان ذکر است در مدت زمان حضور دکتر هاشمی در گلستان قریب به هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان صورت گرفته و کارگروه تسهیل استان توانسته است بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای رونق تولید به فعالان اقتصادی استان ارائه نماید.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۶ ب.ظ

دیدگاه