دکتر یحیی خاکی فرماندارشهرستان گرگان:راهپیمایی امسال یک هفته زودتر از موعد مقرر در کشور ،روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان در گرگان برگزار می گردد .

به گزارش گروه عرفان ومذهب پایگاه خبری البرز گلستان دکتریحیی خاکی”فرماندار مرکز استان در اولین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی راهپیمایی روز قدس در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گرگان تشکیل شد به اهمیت این روز اشاره کرد و بیان داشت: این روز فرصتی است برای آنکه ما بتوانیم انقلاب اسلامی را بر اساس آموزه های دینی و الهام از همه آموزه هایی که از پیامبراسلام و ائمه بزرگوار به ما رسیده به جهانیان نمایش دهیم. فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به تحولات و رخدادهای منطقه اظهار نمود: با توجه به تحولات و رخدادهای منطقه‌ و فتنه‌های جدید نظام سلطه و صهیونیسم علیه امت اسلامی، آحاد مسلمانان به‌ویژه ملت مومن و انقلابی ایران با حضور گسترده و کوبنده درراهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند و نمایش وحدت و یکپارچگی خود هم‌چنان آزادی قدس شریف و نجات ملت‌های مسلمان و حمایت از مقاومت اسلامی را آرمان و وظیفه خود می‌دانند. دکتر خاکی اظهار داشت: بطور حتم و یقین حضور گسترده مردم ایران اسلامی و بویژه گرگان (شهر دارالمومنین )می تواند کمک نماید از این فرصت به نفع انقلاب و اندیشه های حضرت امام(ره)و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری گام های محکم و استواری برداریم .

دکترخاکی به پتانسیل های موجود در شهر گرگان اشاره کرد و بیان نمود: وجود هیأت های مذهبی ،روحانیون ،نخبگان و اندیشمندان اسلامی ،روشنفکران،دانشجویان و مردم فهیم و پایبند به انقلاب اسلامی می تواند در جهت استکبار ستیزی و نابودی رژیم صهیونیستی کمک نماید . وی در خصوص راهبرد راهپیمایی روز قدس سال۹۴بیان داشت: راهپیمایی امسال یک هفته زودتر از موعد مقرر در کشور ،روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان و به تبع در گرگان برگزار می گردد . فرماندار در خصوص مسیر راهپیمایی در شهرستان افزود: همه تمهیدات ترافیکی ،انتظامی و خدمات رسان مهیاگریده و مسیر راهپیایی نیزاز میدان وحدت(شهرداری) به سمت خیابان امام خمینی (ره)،چهارراه میدان –خیابان شهید رجایی و مصلی نماز جمعه برگزار و سخنران مراسم “دکتر صادقلو “استاندارفرهیخته گلستان می باشند .

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۹:۲۵ ب.ظ

دیدگاه