با حکم وزیر اقتصاد و دارایی رضا جعفری به عنوان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز منصوب شد /جعفری :البرز استانی صنعتی با ظرفیت های بی شمار است

کدخبر:۵۹۳۳۰

البرز گلستان/

انتصاب یک گلستانی به عنوان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز

با حکم وزیر اقتصاد و دارایی رضا جعفری معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان گلستان به عنوان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز منصوب شد.

رضا جعفری مدیر کل جدید اقتصاد و دارایی البرز در این مراسم با بیان اینکه البرز استانی صنعتی با ظرفیت های بی شمار در این بخش است گفت: این در حالی است که دیگر در آن نباید شاهد بیکاری باشیم بر همین اساس ما با روش های مختلف در بخش سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال باید بیکاری در البرز را کاهش بدهیم.

«رضا جعفری» با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۰ درصد اعتبارات تملک در استان البرز جذب نشده اند، افزود: اینکه بخواهیم در ماه های آینده این میزان را جذب کنیم شاید خیلی موفق نباشیم.

وی در ادامه با اشاره به  اینکه دیگر وقتی برای فرصت سوزی نداریم گفت: مردم گله هایی دارند و باید به آنها حق بدهیم این در حالی است که شاید یک سری از کارهایی که بایستی انجام می شده را اجرایی نکرده ایم بر همین اساس آینده را باید مد نظر قرار داده و با یک همت بلند برای اهداف ترسیمی دست بیابیم.

جعفری با بیان اینکه با وجود تحریم های ظالمانه بین المللی در یک شرایط خاص قرار داریم اظهار داشت: در کنار این تحریم ها در سال های گذشته فرصت هایی را از دست دادیم و ما میراث دار یک شرایطی هستیم که عبور از آنها همت می طلبد.

جعفری معاونت نظارت و مالی و خزانه دار اداره کل اقتصاد و دارایی استان گلستان را در کارنامه خود دارد، پیش از وی فرزاد امیر زاده به مدت چند ماه سرپرستی اداره کل اقتصاد و دارایی البرز را بر عهده داشت.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳۱ ب.ظ

دیدگاه