معاون جهاد کشاورزی گلستان آخرین مهلت وا گذاری سبد سهام به ایثارگرانی که از سوی جهاد سازندگی به مدت ۶ ماه درمناطق جنگی حضور داشتندتا پایان سال اعلام کرد

البرز گلستان./قربان شفاهی معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی جهاد کشاورزی گلستان  در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: کلیه ایثارگران و رزمندگانی که از سوی جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی سابق در گلستان به مناطق جنگی اعزام و ۶ ماه در جبهه حضورداشته‌اند، سبد سهام تعلق می گیرد.

وی افزود: این سهام شامل سه گروه از ایثارگران خانواده جهاد کشاورزی می‌شود، یک دسته شاغلان جهاد کشاورزی، شاغلان سایر دستگاه‌ها که از سوی جهاد کشاورزی برای پشتیبانی جنگ ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه داشته‌اند و کسانی که هم‌اکنون در هیچ ارگانی شاغل نیستند.

معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: از بیشاز پنج هزار نیروی جهاد سازندگی   استان حدود یک هزار و ۳۰۰ نفر در استان واجد شرایط سبد سهام می باشند.

وی یادآور شد: تاکنون بارها فراخوان داده‌ایم اما تا این لحظه تعداد کمی مراجعه کرده‌اند.

شفاهی تأکید کرد: واجدین شرایط فقط تا پایان سال جاری مهلت‌دارند تا مدارک موردنیاز را به جهاد کشاورزی استان گلستان تحویل دهند.

وی اضافه کرد: برای تحویل این سبد سهام هیچ مبلغی از واجدین شرایط گرفته نمی‌شود و مبلغ سهام از سود سهام در مدت‌زمان ۱۰ سال تسویه می‌شود.

معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی جهاد کشاورزی گلستان همچنین به مصوبه مجلس در سال ۱۳۹۰ برای جذب ۱۰ هزار ناظر جهاد کشاورزی اشاره و تصریح کرد: این مصوبه در دولت قبل اجرایی نشد و در سال ۱۳۹۳ در راستای اجرای این طرح در گلستان ۵۷۷ ناظر ین بخش کشاورزی جذب شدند.

به گفته شفاهی هم‌اکنون بین ۱۰ تا ۱۷ ناظر کشاورزی در هر دهستان‌های استان مستقر هستند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۴ ب.ظ

دیدگاه