عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان: در حوزه دستگاه اجرایی بنا شد کارکرد دستگاه و سندهای مالی زودتر انجام شود

کدخبر:۵۹۱۷۲

البرزگلستان:

قدرت الله عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان در هفتمین جلسه شورای فنی استان گلستان اظهار کرد:  جلسه شورای فنی استان با حضور  مشاوران و پیمانکاران برگزار شد و د این جلسه  عملکرد سال ۹۷ تا به امروز  ارائه کردیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ادامه داد: ۱۲  اقدام ویژه ای که در سطح استان برای حمایت از پیمانکاران داشتیم و در این جلسه  مورد بررسی قرار گرفت و گزارش اقدامات پیمانکاران مربوط به سیل سال ۹۸ ارائه شد.
عابدی بیان کرد: در حوزه نظام فنی و اجرایی نیاز شد که بخشی از بخش نامه ها اصلاح شود و جلسات کارشناسی در استان برگزار می شود و بخشی از آیین نامه اجرایی مورد تایید قرار گرفته و به ۲۱ استان کشور نیز ابلاغ شده است.
وی افزود: عملکرد سال ۹۷ تا به امروز چاپ شده و نظارت از پروژه های عمرانی در جلسه گزارش شد و در سال جدید نیز کمیته نظارت شهرستانی  که کار ابتکاری استان بوده را شکل دادیم، در تلاش هستیم که در حوزه شهرستان ها این اتفاق بیفتد و همکاران ما در دستگاه های اجرایی باید این توان را برای نظارت داشته باشند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان  ادامه داد: تلاش کردیم که در طول سال های اخیر در نظام فنی و اجرایی آموزش تخصصی برای مشاوران و پیمانکاران و عوامل اجرایی داشته باشیم.
عابدی بیان کرد: در سال جاری بیش از ۳۰ دوره برگزار شده و درخواست داریم که پیمانکاران مشارکت فعال داشته باشند و بنا شد در حوزه تامین اجتماعی به دلیل لیست بیمه پیمانکاری و مشاوران تا ۶ ماه تعهد بدهی همراهی داشته باشند.
وی افزود: در حوزه دستگاه اجرایی بنا شد کارکرد دستگاه و سندهای مالی زودتر انجام شود۵ و فرم شماره چهار که به تامین اجتماعی باید تحویل دهند تسریع شود تا مشکلات ما در حوزه پیمانکاری کمتر کنیم.
عابدی خاطرنشان کرد: این جلسه تقارن خوبی بود مشاوران  پیمانکاران مباحث خود را مطرح کردند و این تقارن می تواند کمک کاری برای سال ۱۴۰۱ استان باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۵ ب.ظ

دیدگاه