مهندس فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان: خانه صنعت و معدن می تواند همچون بازوان کمکی سازمان ها، نهادها و دستگاه های دولتی در رونق صنعت، تولید و اشتغال نقش آفرین باشد

بهره گیری از ظرفیت خانه صنعت و معدن گلستان برای استاندارد سازی
مدیرکل استاندارد گلستان با هدف بهره گیری از ظرفیت های خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان برای استاندارد سازی در استان گلستان با این تشکل، نشستی داشت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی در این دیدار با اشاره به ظرفیت بالای خانه صنعت، معدن و تجارت در کمک به وضعیت تولید گفت: خانه صنعت و معدن می تواند همچون بازوان کمکی سازمان ها، نهادها و دستگاه های دولتی در رونق صنعت، تولید و اشتغال نقش آفرین باشد.
مدیرکل استاندارد گلستان با بیان اینکه امروز رعایت استاندارد یکی از ضرورت‌های زندگی اجتماعی است و تولیدکنندگان برای تداوم حضور در بازار، نیازمند استانداردسازی تولیدات خود هستند،گفت: امروز در شرایطی به سر می‌بریم که باید دقت ویژه‌ای به حوزه های مختلف صنعت و خدمت داشته باشیم و خود را با استانداردهای روز دنیا تطبیق بدهیم زیرا در بازار امروز، نه فقط تامین حداقل ها بلکه رفتن به فراسوی انتظارات مشتری است که می تواند یک کالا و خدمت را در صدر جدول انتخاب های مشتری و فروش بازار قرار دهد.
دبیر شورای استاندارد گلستان افزود: اداره کل استاندارد گلستان آمادگی دارد ضمن ارائه آموزش های لازم به کارکنان خانه صنعت، در خصوص استانداردسازی تولیدات و محصولات صنعتی، ایجاد دفتر استاندارد سازی، برگزاری نمایشگاه ها و …از ظرفیت های این تشکل بهره گیرد.
محمود فرمانی با اشاره به بازرسی های ادواری استاندارد از مراکز تولیدی اظهار داشت: کارشناسان خانه صنعت و معدن در صورتی که از آموزش های استاندارد برخوردار باشد می توانند استاندارد را در این بازرسی ها همراهی و یاری نمایند.
وی همچنین به ظرفیت خانه صنعت و معدن برای پیگیری امور صدور و تمدید پروانه های کاربرد علامت استاندارد اشاره کرد و این تشکل را حتی دارای ظرفیت مداخله جویانه برای تشویق واحدهای تولیدی به دریافت پروانه علامت استاندارد و ورود به عرصه استاندارد سازی دانست.
در ادامه اعضاء هیات رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با استاندارد به بیان نظرات خود در خصوص چگونگی این تعامل و همکاری پرداختند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۶ ق.ظ

دیدگاه