آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار بافرمانده مرزبانی استان :همدلی مرزنشینان و مرزبانان موثرترین راه برای کنترل و مراقبت از مرزها است

کدخبر:۵۸۸۹۲

البرز گلستان/ آیت الله نور مفیدی: موثرترین راه برای کنترل و مراقبت از مرزها همدلی صمیمانه و دوستانه مرزنشینان و مرزبانان است

گروه مرزبانی-معاونت اجتماعی مرزبانی استان گلستان از دیدار فرمانده مرزبانی استان با نماینده ولی فقیه در گرگان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان گلستان، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر فرمانده مرزبانی استان گلستان به اتفاق هیئت با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن تقدیر از زحمات مرزبانان گفت: زحمات چهل ساله ای که در امر مهم وحدت و همدلی مردم شیعه و سنی در استان گلستان به وجود آمده است، آن را به خوبی در کنار انجام وظایف مرزبانی خود با مرزنشینان شریف ترکمن صحرا مدنظر قرار دهید و روابط خوبی با آنها داشته باشید و در رفع مشکلات مردم مرزنشین تلاش نمایید.

وی افزود: در هرجایی که به منظور رفع مشکلات مرزنشینان نجیب ترکمن صحرا و همکاری و پیگیری بنده نیاز باشد با تمام توان در خدمت خواهم بود و از طریق مسئولین استان و هم از طریق مسئولان کشوری در جهت رفع موانع و مشکلات قدم خواهم گرفت.
وی خاطر نشان کرد: اینکه خدماتی برای مردم فراهم شود و کارهایی انجام شود که خیر آن به مردم برسد زاد و توشه ایی برای معاد خواهد بود و مصداق عمل نیک است.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان مرزنشینان این استان را انسان هایی زحمت کش معرفی و در خدمت رسانی و توجه ویژه به آنان تاکید کرد: مرزنشینان و مرزبانان باید در کنار هم باشند و این مهم اتفاق نمی افتد مگر با رفتار صمیمانه و دوستانه مرزبانان و این مهم ترین و موثرترین راه برای کنترل و مراقبت از مرزها است.
امام جمعه گرگان تاکید کرد: ما باید مرزنشینان را مرزداران و مرزبانان خود قرار دهیم از این رو ارتباط خوب شما با مرزنشینان موجب دلگرمی و تقویت مردم شریف مرزنشین خواهد بود .
سرهنگ ستاد احمد رضا حاتمی فرمانده مرزبانی استان گلستان نیز در ابتدای این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و نوزدهم بهمن ماه روز نیروی هوایی، مرزهای استان گلستان را یکی از امن ترین مرزها در کشور دانست و گفت: امنیت مرزهای ما حاصل همدلی و همکاری مرزبانان و مرزنشینان است و امروز خوشحال هستیم که یک اعتماد بین مرزنشینان و مرزبانان و دیگر نهادهای اجتماعی‌ برقرار شده و این ناشی از خاصیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: مرزبانان همواره گوش به فرمان ولایت بوده و آماده هرگونه ایثار و جانفشانی در راه دفاع از کشور عزیزمان و آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

فرمانده مرزبانی استان تاکید کرد:خدمت به مردم ولایتمدار در لباس مقدس مرزبانی افتخار بسیار بزرگی برای من و همکارانم هست و تلاش خواهیم کرد همچون شهدای انقلاب با تمام وجود در راه خدمت به جامعه عمل کنیم.

انتهای خیر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۵:۰۹ ب.ظ

دیدگاه