معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبرداد:بزودی راه اندازی۶تختicu و ۶تختnicuدربیمارستان فوق تخصصی قلب امیر المونین شهرستان کردکوی

انجام سالیانه بیش از ۵۰۰عمل جراحی قلب باز در بیمارستان فوق تخصصی قلب امیر المونین شهرستان کردکوی

به گزارش و سرویس بهداشت و درمان گروه خبر البرز گلستان دکتر عموزاد معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و دکتر محمدی معاون درمان دانشگاه  و باباییان مشاور و رئیس دفتی دانشگاه به اتفاق دکتر حسینی مدیر کل بیمه سلامتو دکتر کمانگری معاون بیمه سلامت استان گلستان به همراه نظر عباسی مدیر حراست دانشگاه و مدیر اجرائی خیرین سلامت شهرستان از پروژه در حال اتمام  تخت های  icuوnicu واقع در بیمارستان فوق تخصصی قلب امیر المونین شهرستان کردکوی بازدید بعمل آوردند .

در این بازدید دکتر غلامعلی ریاحی و افشین سردارزاده در باره  آخرین برنامه و پیشرفتهای فیزیکی  این پروژه در حال اتمام توضییحاتی گروه بازدید کننده  ارائه نمودند.

افزایش ۶تخت icu وراه اندازی ۶تخت nicuدر بیمارستان فوق تخصصی قلب امیر المونین شهرستان کردکوی

دکتر عموزاد معاون پشتبانی و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در بازدید از این  پرژه در حال اتمام بیمارستان فوق تخصصی قلب امیر المومنین اظهار کرد:هدف کلی از بازدید از این بیمارستان فوق تخصصی پیگیری ساخت و افزایش ۶تخت icu وراه اندازی ۶تخت nicu می باشد.

وی درادامه افزود: با افزایش تخت های icuجنرال مورد هدف برنامه تعداد تختهای icuجنرال بیمارستان به ۱۱تخت می رسد

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی در ادامه افزود: در این بیمارستان ففضای icuجنرال سابق با اضافه شدن یک کابین جدید به فضای nicuبه ظرفیت ۶تخت تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: فضای ۱۱تخت icuجنرال در محل اوژانس سابق بیمارستان و با مد نظر گرفتن یک تخت ایزوله جانمایی و آماده بهره برداری شده است.

بیمارستان قلب کردکوی

بیمارستان امیر المونین دارای ۱۴تخت دیالیز فعال و رادیو لوزی و بخش تالاسمی هیموفیلی و۱۴۳تخت فعال می باشد

همچنین دکتر غلامعلی ریاحی رئیس بیمارستان فوق تخصصی قلب امیر المونین شهرستان کردکوی و جراح فوق تخصص قلب در ادامه تعدا تخت های فعال بیمارستان را ۱۳۱ تخت که با احتساب ۱۲تخت جدید به ۱۴۳ تخت می رسد .

وی همچنی ابراز داشت : این بیمارستان دارای بخش های آنژیو گرافی و بخش جراحی زنان و مردان و بخش داخلی زنان و مردان و نوزاد و ارتوپدی می باشد.

وی تاکید کرد این بیمارستان دارای ۱۴تخت دیالیز فعال و رادیو لوزی و بخش تالاسمی هیموفیلی می باشد.

بیمارستان امیر المونین دارا یک سوم تخت ویژه

سس سردارزاده مدیر داخلی بیمارستان در باره یکی از ویژه گیهای خوب این بیمارستان رابا اضافه کردن تخت های جدید  این بیمارستان دارا شدن بیش از یک سوم تخت ویژه می باشد که شاید کمتر بیمارستانی در سطح کشور این مزایا رادارا می باشد.

وی همچنین تعداد جراحی های قلب باز این بیمارستان را در سال ۹۳بیش از ۵۳۶ مورد و تا پایان ۵ماهه اوِّل سال ۹۴ یکصد و نود و سه مورد جراحی قلب باز در این بیمارستان انجام شده است .

IMG_9546

IMG_9543

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۳ ق.ظ

دیدگاه