مازندرانی رئیس کمیته کارگری و کار آفریتی ستاد دهه فجر:مرز نشینان می توانند هر نفرتا۳۰۰دلار کالا صادر وتا ۳۰۰ دلار کالا وارد کنند

کدخبر:۵۸۳۹۸

البرزگلستان/

سعید مازندرانی مدیر کل تعاون و کار وامور اجتماعی گلستان با حضور در ستاد خبری دهه فجر استان در جمع خبرنگاران صمن بیان برنامه های دهه فجر به سوالات خبرنگاران پاسخگو بود.

مازندرانی ازافتتاح استخر در کلاله با نان سردار سلیمانی جهت استفاده کارگران و کارفرمایان و ارشاد آسیب پذیر خبرداد

وی افزود:افتتاح واحدهای تعاونی و تولیدی و از تسهیلات اشتغال روستایی   و دفتر اشتغال و کار آفرینی در بندرگز و کردکوی می شود

وی گفت:همچنین نمایشگاه تعاونی  و دیدار از تعاونی های موفق و بازدید از بنگاه‌های اقتصادی مشکل دار با حضور در کارگاه مشکلاتشان حل شود.

مازندرانی گفت: پایه اساس ما حضور کارفرمایان و کارگران در راهپیمایی سراسر استان می باشد.

مدیرکل تعاون و کار افزود:۲۳۰۰ خانم سرپرست کار را در مسیر اشتعال داداه این و بیش از ۵۱۵ میلیارد تومان وام کم بهره به روستائیان و عشایر  و مرزنشینان پرداخت شده است.

مازندرانی تاکید کرد:نا۱۲ تعاونی مرز نشین با ۱۸۰ هزار عضو در استان فعال می باشد و کار بازرگانی استان در حال تمدید می باشد.

وی گفت :مرز نشینان می توانند هر کدام ۳۰۰دلار کالا صادر و ۳۰۰ دلار کالا وارد کنند.

مازندرانی گفت:نرخ بیکاری در استان ۸ و نیم درصد و نرخ مشارکت ۳۸ و نیم در صد می باشد و لستان در اشتعال ناقص زیاد هست و نزدیک به ۱۵ درصد می باشد که جمعا ۲۳ درصد اشتعال ناقص داریم و نرخ بیکاری استان از نرخ بیکاری کشور کمتر است.

انتهای خبر

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۱ ق.ظ

دیدگاه