نیک نیامدیر کل تأمین اجتماعی گلستان :سازمان بایدچهره ای پاسخگو و خدمتگزار به مردم و بیمه شدگان ارائه دهد

البرزگلستان/به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی امور ،علی اصغر نیک نیا مدیر کل  تأمین اجتماعی استان گلستان به اتفاق کارشناسان از شعب تأمین اجتماعی شهرستان های آزادشهر و رامیان بازدید کرد.

در جریان این بازدید ،ضمن بررسی نحوه اجرای امور، وضعیت مطالبات معوق و نحوه تعاملات شعبه با دستگاههای اجرایی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل  تأمین اجتماعی استان گلستان  گفت: رمز موفقیت هر سازمانی بکارگیری کارکنان توانمند، آگاه و مجهز به علم و دانش روز است و بی شک رفتار کارکنان باید طوری باشد که از سازمان چهره ای پاسخگو و خدمتگزار به مردم و بیمه شدگان ارائه دهند.

علی اصغر نیک نیا خاطر نشان کرد: کلیه کارکنان باید مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارهای خود قرار دهند چرا که کارگران و کارفرمایان صاحبان اصلی تأمین اجتماعی هستند.

وی تأکید کرد: در مراحل محاسبات پرونده ها و اعلام نتیجه آن به کارفرمایان و نیز ارائه آمار، کارمندان نباید دقت را فدای سرعت کنند چون ارائه آمار درست و تنظیم صحیح آن و پاسخگویی دقیق به مشتریان اعتماد و اطمینان عمومی از سازمان را افزایش می دهد.

وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در استان و نیز اجرای هدفمند برنامه عملیاتی، خانواده بزرگ تأمین اجتماعی روز به روز در حال گسترش است و بی شک با گسترش صنایع، رونق تولید و حمایت های ویژه از کارگاه های مختلف همچون بخشودگی جرائم حق بیمه چتر بیمه ای، چتر بیمه ای این سازمان نیز در استان گسترده تر می شود.

وی اظهار کرد: برنامه های این سازمان در راستای اصل اقتصاد مقاومتی و همراه با اهداف نظام مقدس اسلامی است و  تمامی کارکنان فعالیت های خود را باید همسو با این برنامه در نظر داشته باشند تا در آینده رفاه اجتماعی استان گلستان بیش از پیش رقم بخورد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۰۵ ب.ظ

دیدگاه