جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در مراسم غبار روبی از گلزار شهدا به مناسبت روز تکریم از بازنشستگان:شهدای والامقام با نثار جان و خون خود در مسیر انقلاب اسلامی این درخت پرثمر را استحکام بخشیدند

البرز گلستان/ به مناسبت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا ی استان با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان و روسای کانونهای بازنشستگی در گلزار امام زاده عبدالله گرگان برگزار شد.

در این مراسم جعفری ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلام و دفاع مقدس از آنان به عنوان ایثارگرانی که بخاطر دین و وطن خود جان خود را در طبق اخلاص انداخته و تقدیم پروردگارشان کردند و ادامه دهنده راه حسین شدند.

وی افزودآیین غبارروبی و عطرافشانی مرقد مطهر شهدای گمنام به منظور تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس و گام نهادن در مسیر حرکت و راه آنها از جمله این برنامه ها است

امدیر صندوق بازنشستگی گلستان همچنین تاکید کرد : شهدای والامقام با نثار جان و خون خود در مسیر انقلاب اسلامی  این درخت پرثمر را استحکام بخشیدند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی درختی بارور است که در جهان به ثمر نشسته است، گفت: در شرایطی که در هر گوشه ای از جهان جنگ و خونریزی ادامه دارد، ایران اسلامی از ثبات برخوردار بوده و این ثبات نتیجه خون شهدای انقلاب اسلامی است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱:۰۷ ب.ظ

دیدگاه