فرماندار شهرستان کردکوی :آموزش و پرورش در همه عرصه های  سیاسی،اجتماعی و فرهنگی کشور تاثیر گذار است.

به گزارش البرز گلستان به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری کردکوی ؛ ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی در دیدار اعضای مجمع فرهنگیان کردکوی به نقش و جایگاه آموزش و پرورش در تربیت انسانهای آگاه در جامعه گفت:آموزش و پرورش در همه عرصه های  سیاسی،اجتماعی و فرهنگی کشور تاثیر گذار است.

وی پاکی و صداقت آموزگاران و مربیان آموزشی را بهترین ظرفیت و پتانسیل آموزش و پرورش برای اثر بخشی درجامعه دانست و اظهار داشت؛ روشنگری و بیان افکار و اندیشه های معلم زمینه های آشنایی بیشتر مردم به حق و حقوق خود را فراهم می سازد و بسترهای همدلی و وحدت جامعه و مسئولیت پذیری قاطبه مردم را در مسائل اجتماعی فراهم میکند.

قدمنان هدف غایی و سازمانی نظام تعلیم و تربیت کشور را آموزش و تربیت انسانهای فرهیخته در جامعه دانست و تصریح کرد ؛ ازین منظر آموزش و پرورش تاثیرگذار ترین قشر جامعه در روند رشد و توسعه اجتماعی کشور است.

رئیس شورای آموزش و پرورش حمایت و تقویت آموزش و پرورش را ؛حمایت از نظام،دولت و ملت بزرگ ایران ارزیابی کرد و افزود؛ تشکلهای معلمان ضمن پیگیری مطالبات صنفی باید مسائل مهم کشوری را از نزدیک رصد نماید و بموقع  تاثیرات مثبت خود را در روند تصمیم گیری های مهم و فراهم کردن بسترهای رشد و تحول سیاسی و فرهنگی کشورنشان دهد.

قدمنان با اشاره به نقش آموزگاران در تنویر افکار ،رشد دانش ، اعتلا و توسعه کشور در طول ۴۰ سال گذشته اظهار امیدواری کرد؛ تشکلهای صنفی فرهنگیان همچون گذشته در روند تحولات سیاسی و اجتماعی شهرستان،استان و کشور نقش مثبتی فراهم سازد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۳ ب.ظ

دیدگاه