حجت الاسلام کوهستانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله:شهید سلیمانی با همه سلیقه ها و طوایف انس داشت

کدخبر:۵۷۵۹۶

البرز گلستان/

حجت السلام جعفر کوهستانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله شهرستان کلاله در مراسم سالگرد شهادت سردار دلها قاسم سلیمانی اظهار کرد:

حاج قاسم همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود. (مقام معظم رهبری)

وی افزود:شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از محدود شهدایی است که که با شهادت خود باعث تجلی و شکوه دین اسلام و عزت و سر بلندی مسلمانان جهان گردید.
نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  کلاله در ادامه گفت:شهید سلیمانی با همه سلیقه ها و طوایف انس داشت و همین امر بود که آن تشییع جنازه بی نظیر را رقم زد  کوهستانی در بیان ویژگیهای شهید سلیمانی گفت:،ویژگی هایی همچون مردمی بودن، حامی مستضعفین بودن، ارتباط عمیق با خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان ،اهمیت به جوانان و … حاج قاسم را برجسته تر از گذشته کرد.
وی بیان کرد:حاج قاسم همه خدمات و زحمات خود را با کلید واژه ای به نام اخلاص پیش می برد و همین امر باعث شد که بهترین نوع شهادت را خدای متعال روزی ایشان کرد.
حجت الاسلام  کوهستانی در ادامه افزود:امروز حاج قاسم به فرموده مقام معظم رهبری یک مکتب است و به عنوان یک الگو شناخته شده است و کم تر جامعه ای است که این شخیصت بزرگ و ویژگی های ایشان را نشناسد.
کوهستانی تاکید کرد:اخلاص شهید سلیمانی این اجازه را در خود نمی دید که خود را آنگونه که هست معرفی کند اما این وعده الهی بود که مزد اخلاص حاج قاسم را با معرفی او به جهانیان داد.

شهید رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله متذکرشد:

شهیدسلیمانی امروز به مراتب شناخته شده تر از حاج قاسم قبل از شهادت است که این هم نشان از اخلاص والای این مرد الهی دارد.
نماینده  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کلاله سپس گفت:در این روزها دنیا چهره واقعی و خدمات و رشادت های شهید سلیمانی را بهتر می داند و لازم است که ابعاد شخصیتی حاج قاسم برای همه بیان شود.
وی تاکید کرد:روحیه ی جهادی و شجاعت یکی دیگر از ویژگی های این شهید است که دشمن را به اوج عصبانیت کشاند و تاب نیاوردند و از ادامه زندگی و کار و مجاهدت این شهید بر خود هراسان شدند اما ندانستند که شهادت از آرزوهای دیرین این مرد الهی بوده و باشهادت حاج قاسم کار خود را دشوار کردند.
نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان کلاله تصریح کرد:امروز ما باید ادامه دهنده راه و مکتب شهید سلیمانی باشیم وبه این شهید خود افتخار کنیم.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۱ ب.ظ

دیدگاه