برزعلی رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان ازافتتاح متمرکز ۶۱ پروژه سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در آق قلا به مناسبت هفته دولت خبر داد

کدخبر:۶۴۱۱۲

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی گلستان؛ به مناسبت هفته دولت آیین افتتاح متمرکز بیش از ۶۱ پروژه عمرانی-تسهیلاتی سازمان جهادکشاورزی استان در شهرک صنعتی آق قلا و در محل شرکت پروتئین گوشت مظاهر گلستان برگزار شد.

 

دکتر محمد برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، در این مراسم گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله عالی) برای دستیابی به کشاورزی پیشرو و دانش بنیان و خودکفا، در دولت سیزدهم و در بخش کشاورزی برنامه ریزی ها و اقدامات موثری در استان صورت گرفته است.

 

دکتر برزعلی در ادامه افزود: بیش از ۶۱ پروژه عمرانی تسهیلاتی حوزه کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳۵۶ میلیارد تومان و ۹۲۳۸ خانوار بهره مند و اشتغالزایی بیش از ۳۷۹ نفر در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

 

امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا نیز در این مراسم در سخنانی با تبریک هفته بزرگداشت دولت به همه دولتمردان درباره اهمیت و جایگاه کشاورزی در قرآن و احادیث سخن گفت و افزود:

بهترین شغل ها کشاورزی است، کشاورزی پیشه ی انبیا الهی بوده است و هرکه درختى بنشاند و آن درخت به بار نشیند ، خداوند به اندازه اى که آن درخت میوه دهد ، او را پاداش عطا می فرماید .

گفتنی ست در ابتدای مراسم علیرضا گرزین مدیر جهادکشاورزی شهرستان آق قلا گزارشی از روند اجرای پروژه ها ارائه کرد.

و همچنین در این مراسم جباری مدیرکل شیلات، کاووسی سرپرست اداره کل دامپزشکی استان ،دکتر پیرانی مدیر کل دفتر تشخیص و درمان، دکتر حبیبی رییس مرکز تشخیص سازمان دامپزشکی کشور، امام جمعه اهل سنت آق قلا و جمعی از معاونین و مدیران ستادی سازمان و مدیران شهرستانها و روسای ادارات شهرستان و استان حضور داشتند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۱ ب.ظ

دیدگاه