رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه‌تپه: ۲۳۵ برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی در پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و ادارات به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

کدخبر:۴۷۸۴۷

البرز گلستان /رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه‌تپه  در نشست خبری با اصحاب رسانه فجرگلستان گفت: فرهنگ اسلامی فرهنگ ارزشمندی است که برای یک جامعه و مجموعه انسانی بالاترین ارزش‌ها را دارد که می‌تواند یک جامعه را سرافراز، عزیز و پیشرو کند.

حجت‌الاسلام ممشلی افزود: این انقلاب از ابتدا تا امروز در برابر زورگویان ایستاده و از مظلومان دفاع کرده است این صداقت مایه سربلندی ایران است بن‌مایه این انقلاب، فرهنگی است، انقلاب اسلامی ایران با ۴۲ سال اقتدار، عزت و صلابت با رهبری داهیانه امام راحل ومقام معظم رهبری در دنیا زبانزد است.

وی تصریح کرد: دهه فجر یکی از فرصت‌های خوب برای بازگو کردن برنامه‌های عمرانی، اشتغال‌زایی، فرهنگی و قرآنی است که به جامعه روح و روان می‌بخشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه‌تپه گفت: در ادامه طرح عملیات سردار شهید سلیمانی در تمامی پایگاه‌های بسیج نشست‌های بصیرتی و روشنگری داریم، یادواره شهید «آبروی محله»، انس با قرآن، جشن میلاد کوثر، مسابقات فرهنگی هنری، جشن انقلاب، غبارروبی گلزار شهدا، رژه خودرویی در ۲۲ بهمن، سرکشی به خانواده شهدا از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

ممشلی از تدارک ۱۰۸ برنامه دهه فجر در روستاها خبر داد و افزود: ۲۳۵ برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی پیش‌بینی کردیم که در پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و ادارات برگزار می‌شود.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸ ب.ظ

دیدگاه