اهم سخنان حجت السلام شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی  درخطبه های نمازجمعه  شهرستان

کدخبر:۵۷۴۱۴

البرز گلستان/

اهم سخنان حجت السلام شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی  درخطبه های نمازجمعه  شهرستان کردکوی:

رزمایش پیامبر اعظم تقویت اقتدار نظامی کشور و اعلان آمادگی در برابر هر نوع تهدید دشمن است این مانور عزیزانمان در سپاه در واقع عمل به دستور قرآن است که در برابر دشمن تا می‌توانیم باید قوی باشیم بعضی ها فقط با منطق زور و قدرت باید سر جایشان نشاند ضمناً پیامی هم از این رزمایش به رژیم صهیونیستی سگ آمریکا در منطقه دارد که اگر غلطی کند بداند هیچ شهری از آن از دسترس موشک های ایران خارج نیست و دیگر با ذره بین هم نمیتوان اسرائیل را پیدا کرد.
۹ دی یاداور اتفاقات تلخ و شیرین است تلخ از این جهت که عده ای برای رسیدن به هوای نفسشان ارزشها و اصول را زیر پا گذاشته و برای انقلاب هزینه ایجاد نمودند و موجبات خشنودی دشمنان و منافقین کوردل را فراهم آوردند.
و اتفاق شیرین آنکه ملت انقلابی یکبار دیگر یکپارچه شدند و برای دفاع از انقلاب و اسلام و ارزشهای ولایت به میدان آمدند و مشتی بر دهان آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و منافقین و بدعت گذاران انقلاب زدند.
انتخاب فرماندار جدید آقای دکتر مولایی فر را تبریک عرض میکنم و از تلاش های آقای دکتر قدمنان تقدیر و تشکر دارم که منشا خدمات فراوان در شهرستان بودند.
اینکه مسئول از کدام شهر باشد در نفس عمل تاثیری ندارد و مهم این است که بتواند موجبات خدمت رسانی به مردم و رضایت خدا و مردم را جلب نماید با شروع بکار فرماندار و شهردار جدید امیدواریم با مشورت اهل نظر، فرصت های پیشرفت شناسایی و موانع موجود با همت و تلاش های مسئولین و همکاری مردم برطرف و شاهد برکات بیش از پیش دولت جدید در شهرمان باشیم.
در بحث توزیع عادلانه خدمات به مردم: بعضی از خدمات مانند خوراک دام و کود کشاورزان نیاز به نظارت بیشتری دارد
باید تلاش های بیشتری صورت گیرد تا خوراک و کود به دست دامدار و کشاورز واقعی برسد گزارشات مردمی و تحقیقات میدانی حاکی از این است که خوراک به حد کافی به دست دامدار نمیرسد و همان خوراک دولتی در مغازه ها به قیمت آزاد بفروش میرسد
تعزیرات باید نظارت خود را جدی تر کند و جلوی تخلفات گرفته شود و از فرماندار میخواهیم تا در این مسائل بطور جدی ورود کند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۳:۴۳ ب.ظ

دیدگاه