آیین معارفه دکتر محمد رضا زارع بعنوان رییس مرکز بهداشت گرکان با حضور دکتر جعفری رییس مرکز بهداشت و دکتر علامی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزارشد

کد خبر:۵۶۶۶۹

به گزارش البرز گلستان مراسم معارفه دکتر محمد رصا زارع  امروز بعنوان رئیس مرکز بهداشت مرکز گلستان با حضور دکتر ناهید جعفری رئیس مرکز بهداشت استان و دکتر لیوانی معاون بهداشت استان  و دکتر علامی معاون توسعه دانشگاه در سالن اجتماعات شهید دکتر عسکری مصدق مرکز بهداشت گرگان برگزار شد.

دکتر جعفری در این مراسم اظهار کرد:از زحمات همکاران که در ۲۰ ماه گدشته کشور و شهرستان گرگان شرایط سختی داشت و در حالت بحرانی بوده است.

وی افزود: از زحمات دکتر غلامی تشکر می کنم که به عنوان معاون توسعه دانشگاه معرفی شده اند  و همه شما باید به کار خود ادامه بدهید و دکتر زارع را در جریان فرآیند جریانات مرکز بهداشت بگذارید.

در ادامه دکتر غلامی معاون توسعه دانشگاه گفت:کار در مرکز با توجه به بحران با همکاری دوستان در مراکز واکسیناسیون انجام شده است.

وی افزود:نگاه ما به چالش ها و فرصت ها ست که موجب تقویت می شود و چالش ها سعی کرده ایم از آن استفاده کنیم و دوستان در باره چالش نظر بدهند و آنرا حل کنند.

وی در ادامه گفت: در واکسیناسیون حتی از بهورزان بازنشسته و دانشجویان استفاده شده است.

در پایان دکتر زارع رئیس جدید مرکز بهداشت گرگان گفت:آن شالله با شما و این جمع و هسته تحول در مرکز بهداشت ایحاد کنیم.

وی گفت:همین که امنیت مردم را تامین کردید گام بزرگی برداشتید. و چشم های زیادی به این مرکز دوخته شده است  و انتطار زیاد می باشد.

دکتر زارع سپس تاکیدکرد:باید برای خود یک چشم انداز ترسیم کنیم  ودر بسیاری از کار فقط به اعتبارت نیست و برای شروع کار به داشته های خود اتکا کنید نه نداشته ها.

وی گفت:ما بدنبال کار ایمن ، استاندار و جامعه محور هستیم  و باید برای مردم آورده داشته باشیم.

رئیس  مرکز بهداشت گرگان گفت:سر مردم نباید منت بگذاریم و اگر گامی برداشته ایم نگوییم ایثار کردیم.

وی گفت: با برخوردهای منطقی بایدهسته و تیم تحول را ایجاد کنیم

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷ ب.ظ

دیدگاه