سرهنگ عسکری فرمانده انتظامی گرگان ازکشف یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال کالای قاچاق در گرگان خبرداد

البرز گلستان/سرهنگ”رضا عسکری” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و برابر دریافت اخباری از شهروندان مبنی برحمل و جابجایی تعدادی لوازم خانگی قاچاق توسط یک دستگاه خودرو پیکان وانت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه انجیراب قرار گرفت.

وی ادامه داد: سرانجام در بامداد امروز ماموران با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی خودرو مذکور در یکی از خیابان‌ها شدند.

عسکری افزود: ماموران به راننده خودرو با علائم هشدار دهنده دستور توقف داده که راننده با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که با عکس‌العمل به موقع در یک تعقیب و گریز کوتاه پلیسی خودرو متوقف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی خودرو مذکور به یگان انتظامی انتقال که در بازرسی از آن تعداد ۴۵۰ قلم انواع لوازم خانگی بدون هیچ گونه مجوزی کشف شد.

وی بیان داشت: طی کارشناسی به عمل آمده ارزش ریالی کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ عسکری تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی گرگان در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان، از آنان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی از نگهداری و عرضه کالای قاچاق در جامعه دارند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا نزدیکترین یگان انتظامی به اطلاع پلیس برسانند تا اقدامات مناسب در این حوزه انجام شود.#

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۱ ب.ظ

دیدگاه