دکتر شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان اعلام کرد :تمامی شهرکها و نواحی صنعتی استان گلستان ، توسط مخابرات به فیبر نوری مجهز می شوند

کدخبر:۷۰۴۲۸

شهرکها و نواحی صنعتی استان گلستان توسط مخابرات به فیبر نوری مجهز می شوند

البرز گلستان با انعقاد تفاهم نامه ای ، تمامی شهرکها و نواحی صنعتی استان گلستان ، توسط مخابرات به فیبر نوری مجهز می شوند .

به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، در راستای انجام طرح نجما و توسعه فیبر نوری در استان ، تفاهم نامه ای بین شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان و مخابرات منعقد شده که مقرر شد بر اساس آن تمامی شهرکها و نواحی صنعتی استان گلستان توسط مخابرات مجهز به فیبر نوری شوند .

دکتر غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با اعلام این خبر افزود : در راستای ایجاد رفاه و بهره مندی حداکثری مردم استان از ارتباطات مخابراتی ، طرح نجما و تامین زیر ساخت فیبر نوری در تمام نقاط استان در دستور کار است و بصورت مدون در حال اجراست .

وی گفت : به همین جهت برای رونق اقتصاد و توسعه مراکز صنعتی ، تفاهم نامه ای با شرکت شهرکهای صنعتی منعقد شده و بر همین اساس مخابرات منطقه گلستان تمامی ۲۴ شهرک و ناحیه در سطح استان را به زیر ساخت فیبر نوری مجهز می کند و خدمات و سرویسهای مخابراتی با کیفیت من جمله اینترنت پرسرعت FTTH را بر این بستر ارائه خواهد کرد .

وی توسعه استان را درگرو ایجاد زیرساختهای مخابراتی مناسب دانست و گفت : مخابرات رسالت خود را که ارتباط رسانی به نقاط مختلف استان هست را با همت و تلاش کارکنان متخصص و مجرب را محقق کرده و قطعا در این زمینه مردم استان شاهد بهره مندی از سرویسها و خدمات به روز و با کیفیت خواهند بود .

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۶ ب.ظ

دیدگاه