وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان دردیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون شهداست

کدخبر:۵۵۷۹۵

به گزارش  البرز گلستان ایثار واحد گلستان اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در حاشیه دیدار با خانواده معظم شهیدان حسین و موسی بولاغی و بهنام صادقلو ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به خبرنگار ایثار گلستان گفت: بهترین هدیه به خانواده شهدا حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و حرکت در مسیر آرمانی شهدا نهایت آمال و آرزوی هر فرد مسلمان و متقی است.
وی ادامه داد: تأسی به امام حسین (ع) و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی که ثمره درس گرفتن از قیام عاشورا است موجب قدرت گرفتن کشور شده است.
وی تاکید کرد: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت آرزوی تمامی رزمندگان و مهم‌ترین آموزه امام راحل (ره) بود که امروز در حد اعلا به منصه ظهور رسیده و به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی زمینه‌ساز توسعه پایدار و اقتدار ایران اسلامی است.
وزیری تأکید کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون شهداست و ما خدمتگزاران خانواده این عزیزان هستیم و باید یاد و راه آن‌ها را زنده نگهداریم.
شهید بهنام صادقلو در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۶۴ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۳۸۶ در محور پلیس‌راه اهر براثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید حسین بولاغی در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۴۱ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۳ تیر ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید موسی بولاغی در تاریخ ۸ فروردین ۱۳۴۰ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی شوش به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۸ ق.ظ

دیدگاه