اجرای طرح مردم یاری درمناطق محروم مرزی استان گلستان وآبرسانی مرزبانی استان به مرزنشینان درهفته ناجا

کدخبر:۵۵۸۸۳

اجرای طرح مردم یاری در مناطق محروم مرزی استان گلستان
معاونت بهداد مرزبانی استان گلستان از اجرای طرح مردم یاری و ویزیت رایگان در مناطق مرزی استان گلستان خبر داد.
به گزارش البرز گلسان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان گلستان؛ به مناسبت بزرگداشت هفته ناجا معاونت بهداد مرزبانی استان گلستان با برپایی ایستگاه پزشکی در مناطق محروم مرزی آق قلا، مرزنشینان را به صورت رایگان ویزیت و درمان نمودند.
سرهنگ ناطقی معاون بهداشت و درمان مرزبانی استان گلستان با تبریک هفته ناجا به کلیه همکاران در تشریح این خبر گفت: کادر پزکشی مجموعه مرزبانی استان گلستان در اقدامی خداپسندانه ، مرزنشینان مناطق مرزی آق قلا را به مناسبت هفته ناجا رایگان ویزیت و خدمات رسانی کردند.
وی در ادامه افزود: در این طرح رایگان خدماتی نظیر ویزیت، تست علام حیاتی، فشار خون، قند خون، وزن، مشاوره بهداشتی و خدمات دندان پزشکی به مرزنشینان ارائه گردید که این امر مورد استقبال مرزنشینان قرار گرفت.
شایان ذکر است در این طرح در یک اقدام خود جوش یکی از دانش آموزان مرزنشین از مرزبانان به خاطر این اقدام خداپسندانه در قالب متن دل نوشته قدردانی نمود

آبرسانی مرزبانان به مرزنشینان به مناسبت هفته ناجا
سرهنگ ستاد محمد باقر نجفی نژاد فرمانده هنگ مرزی اترک ومرزبان درجه یک درتشریح این خبرگفت : در راستای اجرای برنامه های هفته نیروی انتظامی وتحقق اهداف وماموریتهای مرزی طرح خدمات رسانی به مناطق محروم مرزی و رفع نیاز آب آشامیدنی عشایر و مرزنشینان، مرزداران گروهان مرزی داشلی برون، آب شرب را به تعدادی از مردم مرزنشین درروستاهای مرزی این یگان رساندند.
سرهنگ نجفی نژاد درادامه تصریح کرد: با توجه به خشکسالی های اخیر، عشایر و مرزنشینان دچارمشکل بی آب هستند، که از این اقدام خیرخواهانه و جهادی مرزبانی کمال قدردانی را داشتند.
وی خاطر نشان کرد : نوار مرزی حوزه استحفاظی این یگان به لطف زحمات مرزبانان از امنیت مطلوبی برخوردار است و مرزنشینان نیز از این امر بسیار خشنود هستند.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۱۳ ق.ظ

دیدگاه